Gå til innhold

Noen som har den nye hardbagen til Teutonia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en spirit s3 som jeg ønsker å bruke til minsten som snart kommer, og har sett at teutonia har fått sånne bager ala Dreami. Fashion design eller noe sånt, heter de. Fine farger og den virker noe større enn de minste bagene. Noen som har kjøpt den? Er den ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Den kan vel brukes til Prestige også?

Skrevet

Lurer på det samme jeg også... Er veldig i tvil om jeg skal ta fashion bagen eller den hardbagen der en benytter kalesjen som er på sportsvognen. Kan noen si noe om målene på de to forskjellige? Minuset med å ta den bagen der en benytter samme kalesje er jo at da må man ha samme farge på både bagen og sportsdelen...men er jo ikkje såååå nøye da:) Fint viss noen kan hjelpe oss..:)

Skrevet

Jeg har den fashionsbagen på min prestige, den er veldig fin og god å løfte.. har hatt lammeskinnspose oppi nå siden januar og fremdeles god plass til snuppa mi som forøvrig er stor. Jeg har ganske vogndilla så da jeg skulle ha ny vogn denne gang så var jeg rundt og målte bagene, denne skal være 78cm lang innvendig, det er stort nok=) (til opplysning så er emmaljunga sin 80cmlang) Den ser ikke så stor ut, men det er nok designet som lurer en litt,=)

Skrevet

jeg har den bagen som man egentlig skal bytte over kalesjen på. men kjøpte først sportsvogn delen med mykbag og senere duobagen og da hadde de ikke duobagen i samme farge som sportvogndelen så jeg har to forskjellige farger på delene mine. koster bare litt mer for da må du kjøpe en ny kalesj.

tulla mi er 6 mns og har fortsatt plass i duobagen med skinnpose oppi, og tar jeg den ut og bare bruker lammeskinn og dyne, kan hun bruke den ca 1 mnd til kanksje lenger. så nagen er stor å god syntes jeg. skal du ha mye større må du over på simo sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...