Susan*lillegutt og mini* Skrevet 11. april 2007 #1 Del Skrevet 11. april 2007 Jepp,er enda gravid jeg,og ufattelig lei..og jeg skal jo egentlig ikke klage,er jo bare i uke 37+6 idag.har jo enda 2 uker til termin. Var hos jordmor igår,hun skjekket om der var åpning,og det var det,like mye som sist,2fingrer,hun kjente hodet til babyen,og at det lå en vannblære foran den,så sa at det kanskje ble fødsel med at vannet gikk denne gangen også.. MEN!! hehe.. siden jeg har hatt kynnere nå i 2uker (imorgen) så mener hun at det kan være en form for "startrier" men at det ikke klarer å starte ordentlig heller..så hun reiv litt i livmorhalsen igår,i håp om at det skulle hjelpe..den er bare 1-2cm nå, og smøraktig som hun sa,og det skulle den være rett før en fødsel,ikke hard som vanlig. Men tror ikke det hjalp i det hele tatt,eneste jeg merka igår kveld var at kynnerene ble litt "hardere" men dabbet av igjen.. Bekkene mitt..hmm..hvor skal jeg begynne..jo..jeg kommer til å kaste det når jeg er ferdig nå,hehe =) orker ikke en gang til med dette bekkene,så har et bekken om noen vil ha,litt skralt og dårlig og veldig kranglete,men sikkert i brukbar stand... =) Nei,var hos manuell teraputen igår å snakket med henne,og hun sier det ikke er så mye å gjøre med det nå uansett,og som de på føden og jordmoren min sa,det er dumt at hodet har festa seg,for hvis ikke kunne det ha stabilisert bekkene når det festa seg..ja.ja..her sitter hodet bomfast!! Så fikk prøve med krykker,eller sånn bekkenbelte,men får ikke kjøpt det her i kommunen,må til en annen kommune,og har ikke peiling på hva et slikt koster engang.. Men de er også enige i at siden jeg har såpass vondt i bekken,på fremsiden,så er det kanskje ting på gang.. men her skjer jo ikke noe!!!!! Så jeg trenger starthjelp,noen gode råd å komme med?? Nye startkabler kanskje..eller som jordmoren sa igår,mangler kanskje gnist fra tenningspluggen..hmm..ja,ja..huff..er bare "litt" lei nå ja.. Hadde jeg makta skulle jeg sprunget opp og ned trappa,vasket og styret,men klarer jo knapt å gå på do,å bare det er ille.. Heldigvis har gubben en snill sjef,han begynner egentlig på jobb kl.7 om morgen,.og kan være ferdig alt fra 12 til 22,men får lov å komme etter at han har vært med lillegutt i bhg,de åpner kl.7 og får dra sånn at han kan hente han,de stenger 16.30. så er takknemmelig for det ja,jeg klarer ikke å gå til bhg.nå lengere. Nei,send meg masse,masse,masse fødestøv!!!! =)) Er skikkelig klar for at h*n skal komme nå,må bare få igang startmotoren her,hehe=) Tenkte jo at siden de sier sex kan sette igang så skulle vi det,men etter en hel dag med vondt her og der,så er det ikke lett å skal ha sex når både jeg og gubben er sliten, også er det ikke bare,bare å ha sex bare for å ha,får liksom ikke helt til jeg da..hehe..sikkert bare jeg som er rar..hehe=) Nei,skal se om jeg klarer å tusle meg en tur ut på trappa,holder på å koke bort her,sola står rett inn stuvinduet *puh* Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 11. april 2007 #2 Del Skrevet 11. april 2007 Uffa deg.... Sender fødestøv (pffffff) helt fra Tyskland. Det må jo fly selv da, så det kan jo ta noen uker Snaaaart kommer det et lite gull til Susan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 11. april 2007 #3 Del Skrevet 11. april 2007 Uff..du har min dypeste medfølelse!!! Sender alle rester av fødestøv jeg skulle ha liggende igjen her til deg!! Kanskje du kan ta et bad og slappe helt av? Senke skuldrene og la kroppen gjøre sitt?? Uff, nei har visst ikke så mange gode råd... Noen sier du kan spise sterkt krydret mat..? Håper du snart er ferdig nå!!! klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå