Gå til innhold

Oktober: Sentimental allerede??!!


Solita 79

Anbefalte innlegg

Åååå var jo en tur inneom bim nå og ble sittende og lese noe fra en gjeng som har termin i oktober i år. Åååå så sentimental jeg ble, begynte og tenke tilbake på hvor jeg selv var på denne tiden for et år siden, gikk da og gleda meg til UL 2 mai og var helt på tuppa i ren lykke følelse. Er jo det enda også selvsagt. Men jeg blir likevel en smule misunnelig på de som har alt dette forann seg. For jeg syns det er såå spesielt å gå gravid og føde barn med alle de følelsene det innebærer at jeg blir rent tossete.

Jeg syns det er en mektig følelse, og blir trist av å tenke på at jeg antagelig har gjort det for siste gang. Buhuu...

Var sånn her sist også jeg, men da visste jeg at jeg skulle gjøre det en gang til, men nå kjennes det så utrolig sårt..

Er det flere enn meg som har det slik?

Eller er jeg helt kokko? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vel en meget vanlig følelse :)

 

Når jeg ser tilbake på svangerskapet og fødselsopplevelsen vekker det mange gode minner og følelser. Samtidig er det så deilig å ha den gode jenta "ute av magen", og ha kroppen sin for seg selv igjen. Dette er vårt første barn, og vi ønsker oss en til, så jeg håper jo å gå gravid igjen.

Kanskje det blir ekstra rart den dagen men har bestemt seg for at man ikke skal ha flere barn?? .

Dette er vel en av grunnene til at besteforeldre blir "tussete" når de får barnebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅåååååååååååå....Jeg føler akkuratt det samme!!! Jeg er missunnelig på alle som er gravide rundt meg, og heldigvis skal jeg ha flere barn en gang=) Gleder meg masse til det! Forventningene, spenningen, ultralyden..........å det er unikt! Du er ikke Kokko§!!!!! hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk ja... Det er jo selvsagt kos med lillemann ute av magen også, men blir bare så trist av tanken på at jeg ikke skal få oppleve det igjen.. men men det går seg vel til det også.. etterhvert hehe.. ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt sånn jeg også, gleder meg til den dagen jeg får mulighet til å gå gravid igjen, men enda mer spesielt med gutten min som da skal bli storebror og kan kose med magen :P Kusina mi har akkurat fått baby nå og jeg har enda ikke vært på besøk, redd jeg blir babysjuk... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, snufs. Jeg har fått den ene jeg skal ha, og nå syntes jeg det er veldig vemodig. Syntes jeg ser struttende flotte mager overalt, misunner de så mye, skulle gjerne født for de jeg, hi hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ser gravide mager så priser jeg meg lykkelig for at det ikke er meg!!!!! Men jeg sliter fremdeles med grusom BL så må nok få det litt på avstand først... Skulle gjerne ha hatt en baby til egentlig... Savner den deilige følelsen av helt nyfødt baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg savner det,men fortsatt er fødselsopplevelsen der,som var litt skremmende. Min søster er nå i oktoberklubben 07. og DET er jeg missunnelig på!!! ;)

vi skal jo ha flere barn da,men ikkje før om 2-3 år=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...