Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 det her er så flaut, men må spørre... må man gå til legen hvis man begynner å blø fra rumpa.. (dere skjønner hva jeg mener...) fikk det plutselig da jeg var på do i sted, og det er mer enn de gangene jeg har hatt det tidligere (pga mye do gåing v løs mage o.l) noen som har tips?
magedans Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Jeg opplevde det en gang, et skikkelig splosj!, men da gikk jeg ikke til legen. Ikke hatt noen plager siden, og dette er mange år siden. Hadde jeg opplevd det igjen nå når jeg er gravid ville jeg antageligvis gjort det (ringt legen altså). Hvis blodet er friskt, lyserødt, er det sannsynligvis ingen fare, men om det er mørkere eller svart bør du uansett kontakte legen. Forhåpentligvis bare et blodkar som ga etter for trykket, eller kanskje en hemmoride (det er jo litt kjipt men ikke farlig). Håper du finner ut av det
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Kan høres ut som du har fått hemorider, åreknuter ved endetarmen... De har en tendens til å sprekke når man er på do. Det finnes vist salve som skal hjelpe, reseptfri på apoteket. Er best å begynne fort som søren med salve tror jeg, for det er ikke godt om det går for lang tid og evnt blir værre.. Har selv "sitti oppunder taket" da jeg har vært på do jeg... Kjøp salve, og se om det bedrer seg.
magedans Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Vil også nevne at om du har smerter eller feber bør du også kontakte legen. Uansett bedre å ta den telefonen enn å gå hjemme og være redd!!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Okei... Bare friskt blod heldigvis. Da er det sikkert bare et blodkar. Huff, ja ja.. Må vel bare gå på apoteket og kjøpe salve, selv om det er flaut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå