Gå til innhold

Kondomer og slikt...noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg lurer ikke på hvordan de virker altså, hehe, men tenkte å bestille på nettet, og så lurer jeg på om det er noen som vet om noen gode internettsider, vet om noen rimelige og bra, har erfaringer, tips om hvilke kondomer jeg burde prøve ut osv...Kondomer er kjipt, men når jeg slutter på pillene blir det det eneste alternativet...

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor i alle dager vil du bestille paa internett?? Kondomer faar du jo kjoept hvor som helst... Personlig hater jeg aa bruke kondom, men hvertfall, alle som er RFSU registrerte og fra merket Durex er kvalitetssikra og trygge. Du faar soeke de opp og se om de selges fra nettet.

Lykke til da!

Skrevet

*BabyCakes* vet det, så får håpe at hun logger seg på i dag=)

Man får ihvertfall kjøpt det på kondomeriet.no. Håper at det ikke tar lang tid før han kutter ut kondomene=)

Skrevet

Jeg liker heller ikke kondom, men tror ikke sambo er så gira på å hoppe av i svingen..dessuten kan vi ikke risikere å bli gravide ennå heller. Tenkte det var lettere å bestille på internett, har hørt det er billigere og kan tenke meg det er mer utvalg!

Håper det blir lite kondombruking ja, ser ikke akkurat frem til det!!! Men, men....

Visste om kondomeriet ja, lurte på om det fantes noen andre..men kan selvsagt søke litt rundt! Tenkte bare at jeg ikke skulle gjøre det mens jeg var på jobb..hehe:)

Skrevet

Hahaha...takk for den dreamer...Babycakes vet a døøh...hahaha....

Hvis du tenker på at du ikke har lyst å kjøpe på butikken eller apoteket så er jo internettet en fin fin sted...Hvertfall mennesker som meg som blir dø flau bare noen nevner kondomer eller annet...hihi...

Nettsider så har du:

www.kondomeriet.no

www.erotikknett.no

Det finnes sikkert flere sider, men det er disse jeg bruker...Men av merker av kondomer så synes jeg (og sambo...hehehe) at Cho San er en "god" kondom...=o)

Håper du finner noe du liker...

Skrevet

Glemt jo å nevne at det er billigst å betale på nettet en å hente pakka på posten...Og kondomer (og annet du eventuell kommer til å bestille) kommer i veldig diskre pakker...Og det står ikke noe at det er fra kondomeriet...Men alt dette står på nettsiden..=o)

Skrevet

Erotikknett, der bestilte jeg kondomer fra i går! Har selvsagt kjøpt på butikken også, synes det er helt greit jeg å slenge en pakke på handlebåndet, men da må jeg ha andre varer i tillegg haha.... har ikke prøvd så mange typer... liker ikke å bruke dong..

Billigst porto får du ved å betale med visa, og pakken kommer diskre på postkontoret. Veldig kjekt!

Dersom du går inn på erotikknett.no eller kondomeriet.no ser du vareutvalget, finnes jo også sånne kombipakker med mange ulike så dere kan finne frem til en som er perfekt!

Vær obs på at du også kan velge størrelse på kondomen! De fleste er normalstørresle, men noen kan jo ha behov for en størrelse opp eller ned! En dong som strammer gjør visst syyyykt vondt har jeg fått høre!

Jeg bestilte to pakker med kondomer og massasjeolje i går!

Skrevet

Takk for god info alle sammen=)

Ser absolutt IKKE fram til å bruke kondom, men det er vel snakk om 4 mnd jeg må holde ut...får nå se...Gjelder vel bare å være litt kreative og ta det med godt humør! Vil jo ikke ødelegge sexen..hehe...

Ha en fin-fin dag:)

Skrevet

Du skal se at det går greit..hehe...

Har brukt den siden Nov 06...Så håper det er snart slutt..Det eneste som ødlegger dette er jo at når han skal ta den på...Blir ikke lette å ta opp der du slapp av..hehehe...Vel er sånn hos oss...hihi-...

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...