Gjest Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jeg har hatt mensen regelmessig nå siden januar i år, har vanligvis fru rød i 5 dager, og ca 28 dagers syklus... Men siden 18. mars har jeg hatt sex en del og vi har ikke brukt prevensjon og ikke bruker jeg noe heller fordi jeg har vært singel/enslig i over 2 år og ikke hatt nå fast forhold.. Han jeg har hatt sex med har ikke kommet inni meg di gangene vi har ligget sammen, men d var en gang han klarte å komme , men jeg tror han kåm oppå meg, men jeg vet oxo at det er en mulighet at d kan ha kommet litt inni oxo!! Når jeg da ventet mensen den 2. april kom den ikke da men tre dager før den skulle komme og varte bare i 3 dager?? Lurer så fælt på hvorfor den ble sånn...?? Hva kan dette være, kan man ha feste blødning i så mange dager, eller e kroppen min fortsatt forvirra? Jeg kjenner veldig godt når jeg har eggløsning og i dag har jeg så vondt i korsryggen og har mensmurringer i underlivet men skal ikke ha mensen på en laaang stunn? Hjelp noen der ute som kanskje har vært i samme båt?!!=) Vennlig hilsen fortvilt tobarnsmamma;)
Måånestråle Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Det er vel ikke noe annet å gjøre enn å ta en test..? For sikkerhets skyld..? Lykke til!
Gjest Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 men er d for tidlig å teste?? Det har gått 16 dager siden jeg hadde sex og han kåm.. kan jeg teste i dag tro??
millymolly&mini Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Hei! Tror du kan teste i dag i og med at det har gått 16 dager, men drikk lite og så venter du i minst fire timer før du tar testen. Men kjøp to tester for sikkerhetsskyld, så kan du ta en i morgen tidlig!! Masse lykke, lykke til!! Men kjøp clear blue tester - de beste!!
Gjest Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 okei;) tuuusen takk førr svar millymolly=) *klem på dæ* Da må æ fær å kjøp test!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå