Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mensen regelmessig nå siden januar i år, har vanligvis fru rød i 5 dager, og ca 28 dagers syklus...

Men siden 18. mars har jeg hatt sex en del og vi har ikke brukt prevensjon og ikke bruker jeg noe heller fordi jeg har vært singel/enslig i over 2 år og ikke hatt nå fast forhold..

Han jeg har hatt sex med har ikke kommet inni meg di gangene vi har ligget sammen, men d var en gang han klarte å komme , men jeg tror han kåm oppå meg, men jeg vet oxo at det er en mulighet at d kan ha kommet litt inni oxo!!

Når jeg da ventet mensen den 2. april kom den ikke da men tre dager før den skulle komme og varte bare i 3 dager??

Lurer så fælt på hvorfor den ble sånn...??

Hva kan dette være, kan man ha feste blødning i så mange dager, eller e kroppen min fortsatt forvirra?

Jeg kjenner veldig godt når jeg har eggløsning og i dag har jeg så vondt i korsryggen og har mensmurringer i underlivet men skal ikke ha mensen på en laaang stunn?

Hjelp noen der ute som kanskje har vært i samme båt?!!=)

Vennlig hilsen fortvilt tobarnsmamma;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke noe annet å gjøre enn å ta en test..? For sikkerhets skyld..?

Lykke til!

Skrevet

men er d for tidlig å teste??

Det har gått 16 dager siden jeg hadde sex og han kåm..

kan jeg teste i dag tro??

Skrevet

Hei!

Tror du kan teste i dag i og med at det har gått 16 dager, men drikk lite og så venter du i minst fire timer før du tar testen. Men kjøp to tester for sikkerhetsskyld, så kan du ta en i morgen tidlig!!

Masse lykke, lykke til!! Men kjøp clear blue tester - de beste!!

Skrevet

okei;) tuuusen takk førr svar millymolly=)

*klem på dæ*

Da må æ fær å kjøp test!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...