Dodlimammatil2 Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 jeg har noen spørsmål, håper noen av dere har noen svar til meg 1. Dersom man er på ultralyd for noe som ikke har med babylaging å gjøre(skulle sjekke eggstokkene pga celledeling). Hadde ikke legen sett noe om det var noe galt med eggstokkene mine da???? han sa til og med at "oi, snart har du eggløsning, om ca 5 dager". 2. Dersom man har stabil syklus, ingen andre tegn på pcos enn at man er overvektig, kan man fremdeles ha det???? Håper på svar av noen ;-)
Smula 80 Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Hei. Ja jeg tror legen ville har sett om noe var galt med eggstokkene, vel en ultralyd... Jeg vet ikke hva pcos er jeg... så der får ikke jeg svart deg... :-) Lykke til...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 det kan være vanskelig å finne ut ting ved ul,er derfor mange blir sendt til Lap.der vil de finne det ut! dersom du har stabile sykluser og el regelmessig så har du nok ikke pcos,men man vet jo aldri.
Dodlimammatil2 Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2007 jeg har syklus på 29 dager, og eggløsningstesten er positiv dag 16, slik e det hver mnd hele året. Jeg trodde uregelmessig mens og uønsket hårvekst var de 2 viktigste tegnene på pcos, og jeg har ingen av dem. jaja, takk for svar hvertfall, dere vet, vi klamrer oss til alle håp vi kan ;-)
Mrs. icsi og småen Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Vel, når jeg var til UL i går, ser jeg at det ikke er noen TVIL om at jeg har pcos, selv om den ene gyn sa jeg var i grenseland... Eggstokkene mine ser ut som en drueklase! (I tillegg til at jeg har: kviser, uregelmessig mens, noe mer hårvekst enn jeg skulle ønske og at jeg veier mer enn jeg strengt tatt burde!) Regner med at om gyn hadde sett tegn til det, ville h*n sagt fra. Lykke til!
Dodlimammatil2 Skrevet 11. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2007 jeg tror hvertfall de burde se det, håper det. jeg har en del kilo for mye, det har jeg, men ellers har jeg ingen symptomer... men men.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 hvis det er veldig mye så ser de det,men er ikke alle som har i så stor grad som det snakkes om her.
Gjest Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Hei!! Tenkte bare at jeg skulle si noe om pco.. Jeg har nettop fått vite at jeg har det, og jeg er ikke plaget med verken hårvekst eller overvekt. Jeg har uregelmessig mens(ikke hatt mens siden okt -06, da jeg slutta på pilla) og litt kviser+at ved innvendig UL fant gyn cyster...så alle symptomene behøver ikke være tilstede. Jeg mener ikke å skremme deg altså, det var bare min erfaring..=) Tror nok også helt sikkert at gyn ville ha oppdaget ved UL hvis det var noen cyster der. Det ser ut som små drueklaser.. Ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for at du ikke har pco Klem (",)
Dodlimammatil2 Skrevet 12. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2007 Nå har vi prøvd lenge, å om jeg har pco er det jo ikke verdens undergang. Innerst inne tror jeg ikke jeg har det, og vet at jeg bør gå ned en del kilo for å bli gravid... så det går sakte nedover :-) men men, det er for tiden rolig prøving hjemme for gubben er syk, så jeg må nok belage meg på enda mer venting ja :-( men så er det mange som har prøvd mye lengre enn oss... så jeg stiller meg bak i køen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå