Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Et par spørsmål her.

Bedriften jeg jobbet i gikk konkurs, jeg ble arbeidsledig og fikk dagpenger for 52uker. Nå har 52uker gått og jeg kommer i en kategori hvor jeg ikke får noenting lengre. "tjener ikke nok til å få videre dagpenger når man er arbeidsledig"(dypt sitat fra NAV)

Så nå lever vi på samboers lønn.

Jeg venter tvillinger:)i begynnelsen av oktober. Får jeg da dobbel engangsstønad og to barnetrygder? That's it? Når kan man få utbetalt engangsstønaden når man venter tvillinger? Er det noe ekstra støtte å kunne hente noe sted når man får tvillinger? tenker på bleiestøtte kanskje??

Mange tanker som svirrer når man er gravid, og ennå mere når økonomien må tenkes på....

trenger ikke utdypende svar, men om noen vet hva man kan forlange/forvente å få i støtte fra ulike felter....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8930215-hva-f%C3%A5r-man-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kvalifiserte ikke til ventestønad, kom ikke i "rette" kategori. var for "gammel" il å kvalifisere til det og igjen pga for lite penger i snitt siste 3 årene. Jobbet vikariat....

Håper jeg få utbetalt to engangsstønader hvertfall. Vet ikke om man gjør det, men håper på det hvartfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...