Gjest Skrevet 11. april 2007 #1 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg er i uke 27 å har termin 19 juli,har en på 3 år fra før som gleder seg veldiii...spør hele tia om lillebror,idag på badet satt jeg på do lokke og gutten satt på krakken sin,så spurte han meg,du mamma...lillebror kommer han ut av magen?nei han kommer ut av tissehøna mi...han satt sikkert 2 min og tenkte,det var så morsomt..så sa han..er det stengt i magen da...hmmm de sier så mye arti...men ellers er jeg sykemld pga veldi bekkenplaget...det er veldi tungt...skulle ønske jeg kunne gjøre det meste men det er ikke så mye som skal til før jeg ligger...det er kjedelige dager!!Magen vekser å er blitt veldi stor..ligger litt over det mageskjemaet..men det gjorde jeg med min første å...det sparker hele tia..får heldigvis sove...våkner jo får å tisse hele tia,å pga bekkenet våkner jeg hver gang jeg snur meg...elsker å ligge på magen,men det kan jeg ikke gjøre nå da=(Natta er vell ikke nå å skryte av da...gruer meg veldi til fødselen,hadde en tung fødsel sist som endte med krisekeisersnitt..ønsker å føde normalt denne gangen,men gruer meg...håper det går greitt denne gangen,ingen problem så legen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8929827-uke-27/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå