Gå til innhold

Noen som har lyst på en liten presentasjonsrunde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 35 år og venter nr 2, har ei lita prinsesse på 4 fra før.

Termin 01.12.07, og gleder meg masse :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Jeg er 37 år og venter vårt 4. barn. En skikkelig attpåklatt, de andre barna våre er 9, 12 og 15,5 år.

Mensberegning sier jeg er 8+1, men var på innvendig UL i går, og størrelsen på fosteret tilsvarer fem dager mindre.

Skal på duotest etter hvert, og da får jeg mer presis beskjed om hvor langt jeg har kommet.

Lykke til alle sammen!

Klem

Skrevet

Jeg er 27, venter vår første, er kun drøye 4 uker på vei... Har tatt test hver dag siste tre dager, alle har vært positive. Tar en pause i testingen nå frem til legetimen om halvannen uke. Har ikke gått opp for meg ennå, og er veldig spent på videre prosess.... Bor like utenfor Bergen med min mann, giftet oss i fjor. Har en liten pusekatt som jeg visst nok ikke kan kose med under svangerskapet... :-( Leste på siden her at gravide må holde seg unna katter! Uansett; gleder meg til å bli kjent med dere!

Skrevet

heisan venter mitt første noesom jeg gleder med enormt til:)

er snart 10 uker termin ca 12 november og er også ifra sørlandet

Skrevet

Jeg er 6+0 i dag og har termin 8 desember. Kommer fra Østlandet og har ei datter på 21 mnd.

Skrevet

Jeg er 4+1 i dag tror jeg. Satte iallefall inn befruktet egg (prøverør) den 28. mars og testet positivt i dag!!! Jeg fyller 23 år om et par mnd og er fra sørlandet. Jeg giftet meg i fjor og denne spiren har vi prøvd på i 2 1/2 år. Har termin 20/ 21 desember tror jeg=)

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg går i morgen inn i min 11. svangerskapsuke. Er 28 år og har termin 10. november.

Dette er min første og jeg er fra trøndelag.

Ønsker alle sammen kjempemasse lykke til.

Skrevet

hei!

Jeg er 23 og fant ut at jeg var gravid i påsken. Termin 2 des. Klarer ikke helt å forstå at den lille blå streken kan bety noe så stort, men får vel dobbelsjekket hos legen snart...

Har ingen barn fra før, denne var ikke helt planlagt, men håper det blir bra for det, kjæresten er nesten mer spent enn meg :) Har nesten akkurat rukket å opptjene rett til fødselspenger, så det er jo kanskje litt flaks :)

Også får vi kinesiske gullgriser! Har dere fått med dere det eller?

Skrevet

Jeg er 9+4 i dag, og har termin 12.11. Er 25 år og kommer fra Trøndelag. Siden dette er den første for oss er alt veldig spennende (og skremmende) for tiden!

Skrevet

Heisann! :-) Jeg er 25 år, gift og har en herlig sønn på 15 mnd fra før! Venter 2.mann i midten av november..vi bor i i Sør Trøndelag :-)

Skrevet

Er 6+4 idag, termin er 3 desember. Blir koselig med adventsbaby. Jeg har to barn fra før på 8 og snart 13, mens det er min samboers første. Babyen er et resultat av lavdosestimulering, så det er stoooore sjanser for at det er mer enn en der inne. Det får vi vite på ul neste onsdag.

Skrevet

Jeg er 27 år. Har termin 29.november og har en fantastisk gutt på snart 2 1/2 år

Skrevet

Jeg er 31 år fra Oslo. Venter mitt første barn 10 desember. Det er fremdeles svært uvirkelig og jeg klarer ikke ta det inn. Jeg tenker på det hele tiden og gleder meg jo... Må bare venne meg til tanken.

Skrevet

Hei!

Jente fra Hamar-området på 23 år, min samboer er 28. Venter vårt første barn 9.nov! Babyen var planlagt og vi gleder oss masse =)

Skrevet

Heisan!

Vi venter vårt første barn 14.12 og bor i Oslo.

Fikk nyheten i dag og er fortsatt ganske forvirret ;)

Skrevet

Hei.

Jeg er ca 8+4 i dag og venter vårt fjerde barn. Har en jente på 6,5 år, en gutt på 5 år og en jente på 7,5 mnd. Gleder oss veldig. Er lykkelig gift, snart 30 år og bor på Sunnmøre.

Er veldig spent på om det blir gutt eller jente. Èn ting er vertfall sikkert; detter er den siste for vår del. Synes vi har gjort en bra innsats med fire barn:-)

Skrevet

Jeg er 26 år, er 11uker på vei og har termin 7. november. Har frafør en gutt på 2 år. Bor på sørvestlandet

Skrevet

Jeg er 12 uker i dag, termin 1 November. Venter mitt 2 barn. Kommer fra Fredrikstad

Skrevet

Hei, hei. Koselig å lese litt om alle...

Jeg er 28 år, kommer fra Oppland (sør). Er nylig gift og vi venter vårt første barn rundt 8-10 november. Er akkurat 10 uker på vei idag og skal på min første legesjekk imorgen. Gleder meg veldig til å bli mamma, men har et prikkfritt svangerskap med 0 plager og godt humør. Er i full jobb og gruer meg faktisk til permisjon fordi jeg liker jobben min så godt!!!

Skrevet

jeg er 30 år og venter mitt andre barn, men samboers første. jeg har ei datter på7 år fra før. vi har termin 8.12. vi mistet 7+2i høst, er nå 6+0. har en god følelse denne gangen;) er fra vestfold.Har brukt nicket cille vil tidligere;)

Skrevet

Hei

Jeg er snart 30, samboer og kommer fra Oppland. Er i 5.uke og har akkurat blitt klar over underet som har skjedd. Ser ut til at termin er 20.des

Skrevet

Jeg er 28 år og venter min første, er 5+2 uker på vei og har termin 14 desember. Jeg bor i Oslo og er ferdig med utdannelsen min denne våren (endelig!!!). Bor sammen med min kjære som er like lykkelig og spent som meg :)

Det er så hyggelig å bli 'kjent' med dere :)

Skrevet

jeg er 29 og bor i kvinnherad og venter mitt 2 barn... (1 mann er 5 år) jeg tror jeg er 4+6 og termin ca 16 des! er gift. vi er begge veldig glade nå!!

Skrevet

heia!! er ti uker på vei,,, bor i nord trøndelag sammen med to hunder og samboer,, venter tvillinger 11 november,, kjempeglad")")")")")")

Skrevet

Hei hei,

er i 10 uke, skal til UL i morgen:)

Er 25 år og bor i Oslo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...