Gå til innhold

Noen som har lyst på en liten presentasjonsrunde?


Gjest

Anbefalte innlegg

Sikkert mange som vil holde en lav profil foreløpig, men (og det vil jo jeg og, hihi) så blir vi iallfall litt kjent med hvilke nick som er her :o)

 

Jeg er 5 uker i dag, termin 15 des. Venter min 4 (hjeelp, hehe) Kommer fra sørlandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 27 år, er også 5 uker, termin 15/17 desember. verdens beste julegave!!

bor i utkanten av oslo med samboer 26 år + 2 hunder og 3 katter. første gang for oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har IKM i morgen, men har såpass mange symptomer at jeg antar at mensen vil glimre med sitt fravær! Jeg håper det, i alle fall! Dersom spiren er på plass blir det vårt 5. (femte) barn... Kremt. Jeg er 37, gift og bor i utkanten av Oslo. Jobber som markedskoordinator på Aker Brygge. Trives kjempegodt med livet, særlig som gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 12 november. Er 10 uker på vei og begynner å føle meg sikker på at dette nok går bra.

Tok nicket når jeg gikk med nummer en i magen. Kalte babyen det før han ble født. Har en gutt fra før og håper veeeeeldig på ei lite tulle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 13.november, venter da min første :) Dette er utrolig spennende!!!!

Bor forresten i Porsgrunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 10+3, 32 år og venter nr 2. Har termin 6. november.

Tenkte å drøye til 12 fullgåtte før jeg sprenger bomben.

 

I dag har jeg glemt matpakken min som jeg pleier å spise kl 10, og begynner dermed å bli kvalm (sulten = kvalm). Lunsj er ellers kl 12 og da løper jeg ut og kjøper mer mat, men nå ser det ut som jeg må ut finne meg noe sikringskost litt før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Eg er ein 25 år gamal, gift vestlendig. Har ein gut på 1 1/2 år frå før, og har termin med nr. 2 den 27. oktober. Er dermed 11+4 og skal snaaaart forlate dåke :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, jeg er med på presentasjonsrunde!

 

Baby s'il vous plâit er ei 27 år gammel gift tromsøjente, som venter baby nr. 2 den 23. november. Er 8+0 i dag, hurra! Har en skjønn gutt på 4 år fra før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg er 10 uker på vei, termin 9. november (mensterminen jeg fikk av legen i dag), og dette blir mitt første barn. Gleder meg veldig...! Bor på sørlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så koselig med denne siden, å høre fra alle dere ...jeg venter mitt 2.barn men det er så lenge siden sist, faktisk 8 år. jeg har termin 6. november og er veldig lykkelig men jeg er uvel og kvalm og er hjemme fra jobb på andre dagen etter påske. det går i frukt og kjeks ...

 

Holde lav profil ja! Jeg hadde også tenkt å vente med å spre det glade budskap på jobben til etter hvertfall 12 uker, men jeg har jo fått mage!!! Er det flere som har det? føler meg litt for synlig liksom...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år og kommer fra Tromsø. venter min første. Termin 07.11 (ganske sikker på at det er en gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 6. november, og har fått mage ja. Har leita fram alle litt videre omslagsjakker og t-skjorter.

Slapp nyheten til en god kollega i forrige uke, som jeg vet holder tett, og hun hadde ikke hatt mistanke hittil. Tror derfor jeg nok skal klare å holde det i 1,5 uke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er 34 år ung må jeg nesten si :-)

Har ei jente på litt over to år.

Termin med nr to er 3 des.

Har samboer og to katter og er fra nordland,nærmere bestemt helgeland.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Reidis,

Så gøy med samme dato! ja, så får jeg ta et ekstra dypdykk i klesskapet..; ). kjenner meg forresten veldig igjen i det du skriver om å være trøtt... jeg er mye trøttere enn datteren min på kveldene

glemte å presentere meg med alder & bosted i stad,

 

jeg er 35 og bor i Oslo og her er det kvitrende vår, det spirer og gror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 30 årig trønsder som bor i Oslo, er 5+2 i dag:-) Dette er vår første. Håper at det går bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 23 år, fra Tr.heim... 7+4 på vei og ikke helt planlagt. Kjæresten og jeg har ikke vært sammen så lenge, men dette skal vi klare! Flytter sammen nå på tidligsommeren;) Vår første til begge ... Spennende! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Venter mitt andre barn i desember, er i min 6 uke. Har en liten gutt på 17 mnd fra för. Jeg er 31 år, gift og kommer fra Moss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo!

 

25 år fra vestlandet;) To barn fra før, en på 5 år og en på snart 10 mnd, termin 4 november;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen:)

 

jeg er ei 17 år gammel jente i fra tromsl, som venter mitt aller første barn med verdens beste kjæreste en gang ut i november:) er nå i uke 9;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en jente på 31 år, har ei jente på 16 mnd. Venter nr to i midten av desember. Er samboer og bor på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) så koselig dette var da :) jeg er 24 år gammel og er snart 7 uker på vei. har en sønn på snart 8 mnd, så dette var ikke helt planlagt, men vi er lykkelige :)

 

klem fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Bra tiltak. Jeg er antagelig gravid for første gang. Var hos legen i går, men testen var litt uklar, men det var en liten positiv strek der... Legen var positiv og han mente at det kom til å komme sterkere frem ved neste test, om en uke. Jeg er 23 år og bor på Østlandet sammen med min forlovede. Legen mente at jeg hadde god tid,hehe, men jeg synes 23 er en bra alder, så lenge jeg er sikker på det jeg gjør. Han var nok enig i det. Er mye jeg ikke vet, så jeg kommer nok til å være her inne en del. Har allerede snappet opp en del tips fra jeg logget meg for føste gang i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...