Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. april 2007 #1 Del Skrevet 11. april 2007 Halloooo! Nå har jeg tenkt å maile ørten ganger, men kommer jeg så langt noen gang? Neida... Uff... Men hvordan går det med dere alle 4?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j05-g07-fødeklar Skrevet 11. april 2007 #2 Del Skrevet 11. april 2007 Hehe har tenkt det samme......long time..... Jo her går det igrunn bra....snuppa vokser og munndiareen vil ingen enda ta. I dag er hun hos dagmamma og jeg er hjemme alene (!) ja det er digg det. Ligger på sofaen med laptopen....Magen har vokst seg stor og rund (puh begynner å demre for meg hvordan det var å føle seg oppfylt hele tiden) Lillebror sparker og spreller så jeg tror han har det helt toppers. Johannes graver med gravemaskin til snuppas store begeistring.....blir vi noen gang ferdig på denne tomta....nope tror ikke det Jeg begynner å bli veldig klar for at det skal bli juni jeg hehe, skal bli godt å få tilbake kroppen sin igjen. Kjenner det godt i ryggen for tiden og etter å ha satt til livs en pose haribo pirater i går kveld skjønte jeg at halbrannen ikke hadde tenkt å slippe taket på en stund. Ellers er formen i og for seg grei den skal ikke klage. Men som sagt jeg er vel litt lei allerede *s. Men du ....jeg ser du ikke har oppdatert ff din??? Hva skjer a??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå