Gå til innhold

Gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For en liten stund siden bestemte jeg og min samboer oss for å prøve å bli gravide for første gang.

For to dager siden prøvde vi uten prevensjon, og etter mine utregninger skal jeg også ha eggløsning på dette tidspunktet.

Tidlig i dag, rundt 05 00 tiden , våknet jeg at jeg måtte på do å tisse. noe jeg sjeldent og aldri våkner for å gjøre. Det jeg reagerte litt på var at det svidde litt når jeg tisset. Og nå sitter jeg her med litt småmurring i korsryggen. Skjønner ikke hva det kan være. kan det virkelig være at vi har lykkes på første forsøk? Men isåfall skjønner jeg ikke hvordan jeg kan merke det allerede nå? symptomene kommer vanligvis ikke før i 3 uke.

noen tanker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vanskelig å si. jeg og syns jeg kjente noe så tidlig, men det kan jo også være litt psykisk når man vet man har prøvd lissom :-) men er du gravid så går du i din tredje uke rundt nå siden de regner fra første dag i siste mens. så egentlig er man to uker på vei allerde den dagen man prøver. litt rart det der men:)

ellers må du nok vente en uke eller to til før det slår ut på noen test. så det neste nå er bare å vente. Veldig spennende :-)

håper du får det svaret du vil etterhvert da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...