Gjest Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Greit om jeg melder meg inn her? Vært inne her og kikket her en del før, men nå tenkte jeg det var på tide å si hei Har vært klar for en liten baby en stund nå, men merket det ekstra godt i det siste.. *babysyk* Er gravide mager og barnevogner overalt... Sambo derimot er ikke helt klar ennå... Jeg prøver å ikke mase, men det er jammen ikke lett...! I påsken sa han plutselig at om ett år så kanskje vi kan begynne prøve :) Gjett om jeg ble glad! hehe Selv om et år er leeenge til føler jeg.. Så da kan jeg få ut babysyken min her så lenge. Gleder meg til å bli kjent med dere!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Hei=) Selvfølgelig er det greit=) Kjempekoselig! Velkommen hit. Kjenner meg godt igjen. Er skikkelig babysyk, vil snakke om baby hele tiden, men det er ikke så populært hos sambo. Så jeg er veldig glad for dette forumet her;-) Et år går fort, selv om det føles lenge når man vil prøve nåå. Håper han blir med på å prøve litt før da. Gleder meg til å bli kjent med deg og=) Klem
*tybber* Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Hei og velkommen så mye! ) Her er det såå koselig, så dette året kommer til å gå fort! =P Både jeg og sambo er klare for barn, vi venter bare på at jeg skal få 100% jobb. Men kjenner meg igjen i det du sier. Jeg vil bare snakke om baby hele tiden, men det er ikke like populært hos sambo! =P
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Om det er greit?? Saa klart!!! Hjertelig velkommen skal du vaere! Her er vi mange som seiler i samme baat som deg, og vi stoetter hverandre og muntrer oss opp mellom oss naar det trengs (desverre oftere enn man skulle kunne oenske..) Forstaaelse og medfoelelse finner du hvertfall her! Og det tror jeg vi trenger i blandt, "saanne som oss". Lykke til med aa faa med deg sambo da! Heldig om du kan begynne aa proeve om et aar! Varm velkomstklem fra meg.
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Hei... Velkommen skal du være...=oD Ja, ser mange maher og babyer omkring for tiden...Har en venninne som er gravid i uke 25 nå, så for "kost" litt med magen hennes..hihi...Så gøy... Vel håper tiden her inne vil gå fort og sambo din kanskje blir klar tidligere...=o) Klem
AwholeNewWorld Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Hei på deg! Velkommen til oss :=) Stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå