Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hva synes dere om navnet Ida Benedicte??
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Ikke veldig orginalt, og veeldig jålete. Behold Ida og velg et annet mellomnavn. Ida Elisabeth? Ida Marie? Ida Louise?
prebs Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Ida Benedicte var fint - og mer originalt enn forslagene over...
Vannmann35 Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Jeg liker Benedicte veldig godt, men ikke Ida. Synes Ida er oppbrukt, kjedelig og alt for traust. Foreslår: Elise Benedicte Maria Benedicte Ada Benedicte Benedicte Marie Benedicte Margreth
StorkeMammaen Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Jålete syns jeg og. Ida er det utrolig mange som heter. Benedikte - er litt prippent.
IngvildM Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Jeg synes Benedicte er et navn som passer best for seg selv. Ida er utrolig vanlig for tiden, og særlig ida marie. Men det er fint uansett da. Ida Sofie er også ganske søtt. ellers så kan dere jo kalle barnet Ada i stedet så blir hun den eneste i klassen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå