Gå til innhold

Skal dere ha diamant i ringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg får alliancering i hvitt gull m 3 stener. Det er i alle fall det jeg har ønsket meg og han har hintet litt om at det er det jeg får i morgengave

Skrevet

Jeg har en diamant forlovelsesring, men gifteringene våre kommer til å være helt "plaine" gullringer. Veeeeldig fine, da :o) Runde (på sidene) og litt brede... 4 mm tror jeg de var. Har ikke kjøpt dem ennå, men må vel gjøre det snart... bare knappe 8 uker igjen. IIIIK ;o)

Skrevet

Mannen min sin giftering er 7 mm i gult gull med en stripe hvitt gull....min er lik men er bare 5 mm og har 5 diamanter på seg.

Hva jeg får i morgengave aner jeg jo ikke.

Skrevet

Lurer litt på å kjøpe en alliansering i gult gull til meg med 1 diamant til å begynne ,eg- men er ikke sikker. Har sett på en spennring og som det er diamant i. Syns det er fint jeg da...

Skrevet

Vi skal ha blanke ringer i gult gull. Han skal ha 8 mm og jeg skal ha 6mm med noen diamanter i.

Skrevet

har en spennring med en 0.2 karats diamant i som giftering (fikk den da han fridde), han har en enkel ring uten diamant (hvitt gull han også) som sin giftering.

Har en alliansering med 5 diamanter i som "ny"forlovelsesring, så jeg er godt rustet. Men vet om mange som kjører de helt enkle hvite gifteringene også. Ringen min snur seg en million ganger i løpet av dagen, så som oftes vises jo ikke diamanten engang...

Det som er litt dumt med spennringer, er at man ikke kan vide dem ut eller stramme dem inn i ettertid, da det ødelegger for festene på diamantene. Det fikk ihvertfall vi beskjed om da min måtte gjøres litt større.

Skrevet

Nei, jeg liker ikke å gå med sånt glitter til hverdags, så ringen er helt enkel og diskret uten steiner:)

Skrevet

Jeg skal ha en liten diamant innfelt i gifteringen.

Min mann skal ha en 4 mm glatt ring i hvittgull, og jeg en 3 mm i hvittgull med den lille diamanten da.

Jeg synes personlig ikke at gult gull er noe fint, så derfor velger vi hvittgull.

Jeg synes også at en giftering skal være "flat/glatt". Altså ikke at det på kvinnens sin ring sitter en stor sten. Da ser den ut som en hvilken som helst ring i mine øyne.

Skrevet

Nei, jeg vil ikke ha diamant i gifteringen (om det va den du mente). Jeg har både alliansering og diamantring (den han fridde med), så jeg har nok diamanter :) Synes dessuten ikke det er så fint med diamant i gifteringen. Den blir så lik andre ringer da, feks allianseringen.

Skrevet

Så utrolig brede ringer dere skulle ha... Synes våre på 3.5 mm er nesten for brede, jeg.... 8mm er jo ikke langt fra en cm....

Skrevet

Da har vi faktisk vært ute og bestilt nye ringer i dag... Det ble helt ordinære blanke ringer, uten diamant foreløpig... Men det kan jo evt settes inn senere. Jeg har nemlig diamant i forlovelses ringen som jeg vil fortsette og bruke.. Og som noen her skriver, så føler jeg at en giftering må være "blank", og ikke som andre ringer, men samtidig så er det jo veldig fint med diamanter... Men nå får vi se hva tiden bringer... :-)

Skrevet

Jeg fikk en ring i hvitt gull med diamant i 0,25 av min kjære når han fridde til meg.

Nå har vi kjøpt gifteringer i Platina. Han har i ren platina og jeg har platina med en diamant på. De er veldig fine, og vi er veldig fornøyd med de.

Skrevet

Vi skal muligens kjøpe nye ringer.. Var å kikket litt i går.. Og jeg var så fast bestemt på at jeg skulle ha en ring i hvitt gull, men uansett hvilken ring jeg prøvde var den finest i gult gull.. Så da blir det nok det.. Skal også ha 3 diamanter nedfelt i ringen.. Liker ikke de ringene der diamanten står opp...

Skrevet

har "flat" forlovelsesring 3mm er det vel med en liten diamant på. jeg skal ha en allianse ring som er like stor bare med en større diamant enn forlovelsesringen. vil ha en forlovelsesring med dato for den dagen, og en giftering med dato fra den dagen=) begge i gult gull. åå gleder meg.. tihi.

Skrevet

da min mand friede fik jeg lavet en ring - som en aliance ring - men med 2 diamanter (aliance er i danmark normalt med 1, 3, 5.. sten, ved ikke om det er sådan i norge også) Men de 2 diamanter var for "os to" og ringen er jo helt unik da den er håndlavet til os. Da vi blev gift - 2 börn senere - fik jeg en ring med 4 sten, en for os hver i vores lille familie. Og igen helt unikke da de er håndlavet til os. Jeg synes det er lidt sjovt at have sten i ringen, da det for os har en symbolsk värdi. Held og lykke med bryllupet, håber I får en dejlig dag.

Skrevet

vi har i samarbeid med en gullsmed tegnet nye ringer som holder på og lage. De er av, med en rund plate oppå hvor det står: nina+tor = sant i røde bokstaver. Min ring har i tilleg mange små runde sølvkuler ytterst på kanten.

Skrevet

Jeg har diamant i min. 0,02karat:) Er kjempe fornøyd:) Min kjære har ikke diamant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...