*tybber* Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Men ikke 100% da.. De trengte babysvømming-instruktør på aktivitetssenteret rett ved siden av oss, så jeg sendte de en mail da. Fikk til svar nå at han ville jeg skulle ringe i morgen, for dette hørtes midt i blinken ut for både meg og dem! Såå spennende da! Og ikke minst koselig! Hvis det blir meg, er det 2 kvelder i uka, pluss annenhver lørdag eller noe! *hihi* Måtte bare si det!
Gjest Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Så moro da! Hold oss oppdatert! Har du kurs og sånn? Så gøy! Da kan du jo ta med din lille å svømme selv uten å gå å kurs også!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 OJOJOJ!! Så gøy da=) Det hørtes jo ut som en herlig jobb! Krysser alt jeg har for at du får den. Høres jo ut som den blir din. Blir det prøving da? Håper det!
*tybber* Skrevet 10. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2007 Har ikke kurs eller noe nei, det stod at all opplæring vil bli gitt.. Så jeg må ta nytt livredningskurs da, for det forrige har gått ut. *hihi* Blir ikke prøving forde nei! =P Tjener nok ikke såå mye på noe sånt! Men såå kos da! )
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Kjempekos ja!=) Men han tjener jo bra, så da trenger ikke du tjene så mye;) Ellers så kan du finne deg en liten jobb til, så burde det holde, hehe;-P
*tybber* Skrevet 11. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2007 Han går nok ikke med på det skjønner du! =P Men nå har jeg 4 jobber jeg har søkt på, jeg må vel få napp på èn av de vel? :S Han sa i går da jeg spurte om vi kunne ha sex: "Har ikke du egg-greier a?" *hahahhahaha* Trodde jeg skulle le meg ihjel! =P
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 AA!!! Saa spennende! Hoeres topp ut! Kjekt for deg, snuppa. Du faar ha masse lykke til da!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Haha, egg-greier!;-P Sambo har også ett fint ord på det: Eggehvitte-greier, haha! Du burde få napp på minst en av de jobbene ja=) Masse lykke til!
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. april 2007 #9 Skrevet 11. april 2007 Hurra...Så gøy... håper det blir det da...Og får en annen deltidsjobb så har du da fulltid/100% da...hahaha... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå