Gå til innhold

Oktober: Hva med dere?


vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen deres for tiden?

Kommet på topp igjen etter fødsel og barseltid?

 

Jeg kjenner at jeg er mere sliten enn jeg var før, men det er vel kanskje fordi jeg har 2 små å "slite" med...

Kroppen fungerer i hvert fall bra... Bekkenet kan "låse" seg noen ganger fremdeles, men det retter en time hos kiropraktor opp på!

Har gått ned de kg jeg la på meg i svangerskapet, og mer til! (Men nå skal det sies at jeg har myye å gå på fra før, og at jeg slanker meg :P) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, vekten er der den skal og formen er bra, bortsett fra at jeg er så trøtt enda, legger meg kl 21 jeg, sambo begynner å føle seg litt ensom nå hihi.

Ellers er jeg fortsatt veldig full av følelser, gråter fort, men det er vel sånn vi blir vi mammaèr:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta er ikke der den skal være nei huff =( må ne 10 kg iallefall til jeg er der jeg var før graviditeten. Er veldig trøtt for tiden men det kan ha med at snuppa styrer litt om natten nå. våken ca 1 time hver natt å da får jeg ikke sove sånn med en gang etterpå. Ellers så er alt på topp. Koser meg. Herlig å være mamma

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innmari sliten... Trodde faktisk ikke at det skulle bli sååå slitsomt.. Samtidig som jeg er verdens lykkeligste! Jeg gikk ned vekta fra graviditeten 10 dager etter fødsel!! Gikk ned 1 kg om dagen. Men nå har jeg lagt på meg 5 kg igjen.. =( Så nå skal jeg skjerpe meg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekten er sånn grei den, manglerkun to kg fra utgangspunktet, føler meg i god form. er glad i å gå tur, noe jeg ikke var før tulla kom. men trenger å stramme opp litt her og der.

 

er litt mer sliten nå en jeg trodde jeg skulle bli. men har mesteparten av jobben med ntt hus og baby siden sambo er sykemeldt. og merker at dets liter på.

 

men er verdens lykkeligste. trodde ikke det gik ab å bli så glad i noen som man blir i barna sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake til normalen. Samme vekt som før, heldigvis slipper jeg stresse med det,er ikke noe treningsperson...ehe! Bekkenet mitt kan jeg kjenne på innimellom,men regner med det kommer seg etterhvert. I det siste har jeg vært ganske trøtt sånn om morgenen,var ikke det før...men kanskje det kom NÅ, å ikke da nattevåken stod på som vært for 4 måneder siden...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...