Gå til innhold

Flere som meg??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mens har uteblitt i 3,5 uker. Tre tester hjemme viste negativt. Var hos lege i dag og der testet jeg svakt positivt. Skal ta ny test hos lege om en uke. Er spent. Om jeg så skulle vært gravid, er jeg allerede i 7ende uke(-2). Da er det vel på tide å få noen tegn? Legen virket positiv. Selv er jeg redd jeg blir skuffet. Men uansett kan jeg vel ikke ha så uregelmessig mens?? Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ha så uregelmessig mens, jo. Dersom du er syk, har eksamen, eller andre ting som stresser (reise, feks.), kan mensen, eller rettere sagt eggløsningen forskyves flere uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde vel egentlig at svakt positiv var positiv? Det er vel ingen annen grunn til at den skulle slå ut?

 

Lykke til, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det legen sa også. Han virket positiv og trodde det var i boks. Lest at det er flere her som ikke har gitt utslag på hjemmetester. Kanskje jeg er en av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at testen kan slå ut falskt negativt, men ikke falskt positivt. Testen slår jo ut på forhøyet hcg-nivå, og det fr man vel bare når man er gravid eller går på helt spesielle medisiner??

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg testet negativt da jeg var 6 uker på vei...

Jeg hadde etter dette en spontanabort, og på sykehuset fant de en tom fosterhule, men pga økende hcg valgte de å vente noen uker med utskrapning. Og det viste seg å være lurt, for det var et foster igjen der inne som ble til en nydelig guttebaby. Frisk og fin.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde også svak positiv test hos legen.. Hadde tatt flere tester hjemme som slå ut både positivt og negativt. Men jeg er gravid, har sett fosteret og hjertet slå på UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette var faktisk en oppløftende tråd!

Jeg har testet negativt flere ganger hjemme + en gang hos legen, men har også hatt en test som ble positiv (dog etter 10 min) og en som ble positiv innen 4 min. Har testet negativt etter denne positive igjen, men har ikke blødd. Blir ikke klok. Siste menstruasjon starta 1. januar! (men slutta på pillen rett før det da..) Tror jeg skal ringe legen om en blodprøve denne uka jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt på IKM, men fikk ikke mensen.... tok ny test etter tre dager: svakt positivt etter noen minutter (trodde jeg så syner når jeg så at streken dukket opp, sakte men sikkert).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...