Gå til innhold

hvor mange uker og hva sier vekten

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare jeg som har lagt meg opp!he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 11+5 idag og har lagt på mg 0,5 kg siden jeg ble gravid, men det kan like gjerne være påskegodtet som har lagt seg på sideflesket her i gården siden det kom etter påsken .......... ;-)

Skrevet

Her er det ca.-2kg, så nå håper jeg at det snart begynner å gå oppover.. Har ikke akkurat så mye å ta av fra før heller.

Skrevet

Glemte uker.. 12+3 i dag.

Skrevet

14+4 og ned 2kg, men har litt å ta av....:)

Skrevet

Jeg er -2,5 kg. Har vært kvalm, og har sluttet å spise godis. Jeg er 14,3 ker på vei.

Skrevet

14+2 og 5kg....en kilo i hver pupp og 3 midt foran. Magen min er stor og rund allerede....

Skrevet

15 uker idag, og gått opp 1-1,5 kilo.. litt usikker på akkurat hva jeg veide før jeg ble gravid da, men legen min sier så...

Skrevet

11+4 og vekta seier minus 5-6kg, men har i alle fall slutta å gå nedover no :o)

Skrevet

13+6 og opp 1,5 kg... Har fått synlig mage og større pupper, men det vises ikke på vekta i det hele tatt.. Har byttet ut godterier med gulrøtter og bananer, kan kanskje ha noe med saken å gjøre?? pluss at jeg spiser lite og ofte...?? Klarer ikke mye mat av gangen..

Skrevet

eh, bomma litt, skulle være opp 0,5 kg...

Skrevet

-5 kg og 14+0 her...men så har jeg vært svangerskapskvalm så d holder...først nå vekta står stille..

Skrevet

Jeg er 12+6 i dag og har gått opp ca 1,5 kg hittil så jeg føler at jeg har litt å gå på enda:)

Skrevet

er 11 + 6, og vekten er som før graviditeten...

Skrevet

i 16 ike, å har gått opp 6.5kg. d er ILLE, men er såå sulten!! Hvordan skal det ende???

Skrevet

er 14+3 og har gått ned 6 kg, men vekten har heldigvis stoppet og håper den smyger seg opp snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...