Gå til innhold

Hvordan finner jeg min EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg lettest finne ut når min EL er? Jeg har prøvd den EL-kalkulatoren som har blitt anbefalt her inne, og fant EL for mars. Blir den lik for april?

Jeg sluttet på p-pillen 7 mars og har ikke hatt mens etter det.

Er liten sjans for jeg er gravid dessverre for vi har bare hatt "Skikkelig" sex en gang etter at jeg sluttet på pillen, og det var i går :) Han har hoppet av i svingen 2 ganger, men jeg har ingen symtomer på at jeg skal være gravid, så tviler sterkt på det.

Hvis jeg ikke får mens, vil det si at det ikke er "vits" i å prøve? Er ganske blond innen dette emnet :P og håper selvfølgelig derfor på svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter siste p-pille.... Glemte å få med den viktige detaljen :P fikk den ca rundt 10 mars tror jeg og hadde den ett par dager ..

Skrevet

Når du har sluttet på pillen så kan det hende at syklusen din er litt ustabil en stund, og da kan det være litt vanskelig å finne el "teoretisk" ved hjelp av en kalkulator. Den fungerer best når du vet hvor lang syklus du har, f.eks. 30 dager, da er det 30 dager mellom hver EL. Prøv eggløsningstester hvis du vil vite mer nøyaktig når den er:-) Du får bestilt noen billige på billige-tester.no

Lykke til med prøvinga:-)

Skrevet

Takk for svar :) Da får jeg bare prøve videre ;)

Skrevet

hei du trenger absolutt ikke å ha fått tilbake mensen for å bli gravid:)

venninna mi som slutta på pilla fikk den ikkke tilbake ho, men alikevel etter rundt tre mnd ble hun gravid å har i dag verdens vakreste lille tulle:)

lykketil med prøvinga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...