nenepus Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hallo folkens:). Jeg leser masse her inne,men det er så vanskelig å følge med noen ganger fordi jeg er så fersk her inne at jeg ikke fatter sammenhengene noen ganger pga alle forkortelsene..hehe Noen som hadde giddet å forklart litt?
Happy H Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 hei! Velkommen inn her.. sjekk den tråden som heter INFO Der stå alt du trenger å vite. mye nyttig informasjon der!!! Men kan nevne d mest brukte her inne; EL - eggløsning IKM-ikke kommende mens SA - spontan abort MA- missed abortion TR - menstruasjonen hm, d va de eg kom på i farten. men les den INFO tråden du. gi en lyd om du lure på nokke mer=)
nenepus Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Jo tusen takk du,jeg følger ikke så godt med hvist hehe;) Har noe jeg lurer på faktisk. Jeg ventet mensen for noen dager sden,trodde kanskje jeg var gravid pga at vi hadde ubeskyttet sex. Men så kom det litt lysebrunlige flekker i trusa sen dagen jeg skulle ha mensen.Men det var bare det,di siste dagene har jeg hatt vondt i begge sidene og vært veldig øm i korsryggen. Har aldri vært gravid før,så jeg testet i dag. Fikk en skyggestrek,er jeg ganske sikker på. Men skal ta ny test i morgen tidlig. Er SKIKKELIG nervøs
Happy H Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 oy oy, d høres jo kjempe spennende ut!!!! Kan jo virke som du e gravid. d sies jo at en strek e en strek. Anbefaler å bruke clear blue test,disse virker som de e de beste og mest nøyaktige!!! Det går også ofte noen dager over IKM før testen slå ut skikkelig Når eg va gravid fikk eg de vanlig menstruasjons symptomene, ømme bryster,murring i magen,ondt i korsrygge,litt små kvalm.Va helt 100% sikker på at mensen var på vei. token test pga vi skulle på fest, var da 5dager over IKM, og den var svakt positiv=)
nenepus Skrevet 11. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2007 Hm,jeg tok da testen i dag igjen,men så var der ingenstrek så jeg glemte å sjekke skyggestreken,men jeg så den da:(. Urrhh,dette er så fælt-blir lixom så skuffa og;). takk for tipset,tror jeg skal teste med clear blue også. Har bare testet med strips jeg
nenepus Skrevet 11. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2007 skyggestreken er faktisk en bitte bitte bittelitt tydeligere i dag forresten
Dodlimammatil2 Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 hm, det er godt mulig du er gravid. Har hørt mange her inne fått en liten blødning den dagen de skulle hatt mens.Men jeg villa absolutt, som de andre sier ha kjøpt en clearbluetest :-) masse lykke til
nenepus Skrevet 11. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2007 Tusen takk dodli:) Er det noen som merker noe på avføringen i denne perioden??
Happy H Skrevet 11. april 2007 #9 Skrevet 11. april 2007 ååå,løp og kjøp en clear blue..hihi.. e spent eg. men e jo positivt at d e en skyggestrek der=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå