Gå til innhold

Noen fra Trondheim her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er bare 4u+3d på vei, men hadde likevel vært kjekt å funnet ut om det er flere fra Trondheim her inne som er i 1. trimester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

bor i melhus kommune jeg da... venter mitt aller første barn. Er 9+6 idag og har termin 10 nov. Kanskje vi treffes på føden eller på barnimagentreff :-)

Skrevet

Bor i Tr.heim... mener selv jeg er 7+4 på vei, skal til lege på tirsdag. Blir spennende:) Førstegangs gravid, så alt er veldig nytt... Holder litt lav profil foreløpig, ingen som vet det ennå...

Skrevet

Bor i trondheim. Testet pos i dag, og er bare 3+6 på vei.

Skrevet

Heisann, bor i trondheim jeg også. Har ikke fortalt det til noen så velger også å holde en lav profil foreløpig. Er 8+6 idag, og var på første kontroll på tirsdag. Ble ikke så mye klokere i grunnen, men er nå hvertfall blitt registrert og greier :)

Skrevet

Så arti da at vi er flere... kanskje ikke så rart i og med at Trondheim og omegn er ganske stort..hehe..

Men kanskje kjenner vi hverandre og.. dette blir spennende ja

er i dag 10 fullgåtte uker.. to igjen til 2.trimester. Skal på UL i uke 12 for og se at alt er greit med "grynet".. Er en smule over nervøs.. Har også vært på en UL i uke 7.. måtte jo se om hjerte slo og det gjorde det heldigvis :-)

Har dere noen barn fra før? detter er min første..

Skrevet

så kjekt at det var flere fra Trondheim ja ;-)

Jeg er også gravid for første gang, så dette blir spennende. Bare nærmeste familie og venner som vet noe foreløpig. Vet nå i alle fall at vi kan få barn nå...

Dere får ha lykke til med spirene deres :-) Blir spennende å følge med...

Skrevet

Jeg er også fra trondheimsområdet og venter barn nr 2 på julaften =)

Dette blir spennende ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...