Gå til innhold

hei lilje, har du tid til meg? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir jeg gravid snart, og hvordan blir økonomien framover?

jeg: 260185

han: 110487

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle egentlig se frustrerte fruer nå... men så kom han over eeeenda en fotballkamp.. shiiiit ;) Da kan jeg spå deg som sistemann i kveld.. hehe, jeg SPÅ.. nei, jeg leser KUN i kortene altså :)

Men det tar noen minutter.

Skrevet

1) Du er klar for noe nytt og friskt. Noe fantastisk er rett rundt hjørnet (mulig en baby:), og du er helt klar til og motta dette med åpne armer.

2) Det virker som det du ønsker deg allerede er i "hus"... Du er full av energi, positiv energi :)

3) Det kan virke som du "holder på noe"... Del din "rikdom" med andre..

4) Det kan virke som noen rundt deg eller om det kanskje er deg selv sliter med noe.. Nei, det er noe i ditt hode tror jeg. Det er kanskje ikke noe du er klar over selv? Kortet sier du må gå i deg selv om "renske opp".

5) Gjør du dette vil du føle deg som en hage full av blomster (hehe). Spre din glede for alle dine nære.

Okei, igjen så gir det meg liiiiiten mening. Kanskje det gir deg noen? Aner ikke, hehehe :) Jeg bare sier det som står i kortene. :)

Klems :)

Skrevet

spennende:)

Har masse energi og er ganske så gla for tiden;) Det eneste som mangler nå er å få en liten spire i magen:))

Takk for tida di:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...