Gå til innhold

lilje,tid et øyeblikk???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke klarsynt. Men skal legge kort på deg... men det tar litt tid, er litt sånn... ja, en stund siden sist jeg drev på med dette, hehe :)

Sjekk om 10 minutter du, så skal jeg se hva jeg kan "se" i kortene.

Skrevet

Kan jeg spør, er du redd du er gravid?

1)For det første kortet som kommer er at dette er noe du bare på kaste deg ut i :) Det vil skje om du vil det eller ikke...

2) Du må finne en løsning på hva som gjør at du er så stresset for tiden, det virker som det er noe du bærer på som på UT. Er det stress eller noe annet som plager deg? Få det ut ved å skrike, snakke om det evt. annet...

3) Igjen så virker det som du sliter med noe.... Prøv å ta tak i det, ikke skyv det bort fra deg eller " legg lasten over på noen andre"...

4) Ta en god titt på deg selv.. Det kan virke som du spiller et spill som du burde avslutte så raskt som mulig... Alt du vil opnå ved ditt spill vil forsvinne så fort du har fått det..

5) Har du dårlig selvtillitt? Det siste kortet sier i allefall du må ha større tro på deg selv, ta bedre vare på deg selv.

Okei... jeg skjønte ikke helt noe av det som kom... Uff... Du får se hva du kan tolke ut av de kortene jeg fikk... Sånn som jeg skjønte det er at du må ta vare på deg selv! :0)

Nå får jeg vel MASSE kjeft her om at ikke noe stemmer, hehe...

Som sagt, jeg er ikke klarsynt, bare sier det som kommer i kortene.

'KLEMS

Skrevet

1..hva betyr ut?? nei jeg er ikke redd for at jeg skal være gravid,håper at jeg er det nå :) stresser litt for tiden ja,er midt i flytting å har nettopp blitt sambo igjen å har et helvete me x mannen min å ja d er en del som skjer akkurat nå...så en spire i magen hadde gledet oss alle kan du si...:) hadde ikke kjefta på deg jeg vett du..

Skrevet

Nei, ok, men det kom i allefall opp noe du fryktet eller ikke likte.. så i og med jeg spådde om graviditet tenkte jeg det var det... :) Kanskje det var ment til din X heller. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...