Gå til innhold

Lenge siden sist... 2.søskenforsøk denne uka... overstimulering?

Anbefalte innlegg

Hei, nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Har egentlig hatt behov for å "fortrenge" hele prøvinga siden mislykket forsøk i jula og leve mest mulig ordinært. Jeg er midt oppe i 2. søskenforsøk og trodde jeg skulle ha egguttak på torsdag. I dag viste det seg imidlertid at østradiolnivået er litt for høyt, og at det er er risiko for overstimulering dersom jeg setter eggløsningssprøyta i dag. Må derfor tilbake for blodprøve og ultralyd hver dag inntil nivået er tilfredsstillende. Tidligste uttaksdag er fredag, hvis ikke blir det lørdag eller søndag. I dag var visst østradiolnivået 21. Er det noen som vet hvilket nivå som er "riktig" og hvilke nivåer som følger med overstimulering?

Kan dessuten nevne at jeg er en slank PCO'er, noe som visstnok er høyrisiko for overstimulering. Har gått på 75ie Puregon i 9 dager, men har sluttet nå. Det er visst den laveste dosen som brukes.

Fortsetter under...

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men krysser fingre for at det retter seg i løpet av noen dager og at det blir innsetting på deg i på fredag!!

Da er vi nesten likt vi da, jeg skal ha uttak på torsdag og forhåpentligvis innsetting på lørdag.

Lykke til..........

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...