Solstråle* Skrevet 10. april 2007 #1 Del Skrevet 10. april 2007 Håper på mye fint utevær i sommer. Hva er gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 10. april 2007 #2 Del Skrevet 10. april 2007 Første eg tenkte på var rullebrett - men det er kanskje ikke det dei fleste 2års mødre tenker på av uteleker. Men Hanne har ett og hun elsker å rulle ned den lille bakken vår her. Ellers er sandkassen en gammel slager. Bøtter og spader er alltid kjekt å leke med - og ikke alltid i sanden. Føyser/disse er også noe som er kjempe kjekt - eg personlig har lyst å kjøpe eller lage av dekk til mine barn. Sitter bedre på og faller ikke så lett av i fart. Hompe - det er det hun leker mest med på lekeplassen så har vurdert å kjøpe en som me kan ha i hagen når me kommer oss i huset. Der er det langt til lekeplass. Men den beste tingen på lekeplassen er rutsjebanen... klatrer opp og ned det går - om og om igjen til det kjedomslige for oss som er med henne.. .hehe. Litt om Hannes favoritter Ja hun er en vilter jente... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. april 2007 #3 Del Skrevet 11. april 2007 Rutsjebane, definitivt. Gjør ikke noe om stigen er bratt tydeligvis, eller lagd av "tau"... ) Plaskebasseng på terrassen/hagen til de varmeste dagene var kjempepop i fjor, så det gjentar vi nok i år også... Trampolina til søskenbarna hennes er fantastisk ("hoppaaaa"), bare synd at den er tjue min. kjøring herfra, og vi selv ikke har lyst å ha et firemeters "beist" i hagen, hehe... Vi kjører ofte tur til stranda - den største sandkassa i distriktet - der kan hun spa, klatre (fjellknauser), rutsje (i sanddynene) og slappe av (spise pølse) i solveggen. Tror ikke hun kommer på at hun kan bade der enda ;o) Gå (faktisk) tur i parken - opp skråningene, snuble litt i røtter og sånn, rutsje ned skråningene hvis det blir for bratt, fortelle om alt hun ser (kokooo, vovva, pip pip, gakk, seeeee, mann, dage (dame), jette (jente), bila (bil), ooooo (hva som helst som fenger, feks bekken). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j05-g07-fødeklar Skrevet 11. april 2007 #4 Del Skrevet 11. april 2007 Her i huset har jeg bare ett stikkord: SÅPEBOBLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe snuppa kan ikke få nok.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå