Gå til innhold

Flere som venter utålmodig på mens etter MA?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, samme her! Jeg hadde en MA noen dager etter deg, den ble oppdaget på UL 22. mars, jeg var da 9+1. Prøvde først piller, men endte med utskrapning 26. mars. Har blødd helt til i går (bank i bordet!) og hadde svakt positiv graviditets-test i dag. Så nå håper jeg kroppen begynner å komme på plass snart. Har IKKE lyst til å bli gravid før mensen har kommet tilbake og kroppen har fått nullstilt seg, så jeg hadde gjerne sett at mensen dukker opp så snart som mulig slik at jeg kan få litt kontroll med syklusene igjen. Utålmodig...!!

Lykke til Tone Troll, det SKAL lykkes for oss neste gang!!! :)

Hadde MA 20 mars.Var 8.6.Blødde i 2 dager. Har ikke fått igjen mens.

Håper at på klaff så fort som overhode mulig.

Vi får ta med oss at det sies at vi har lettere for å bli gravid etter ma.

Lykke til, og vi får holde kontakten.

Ja jeg venter på mensen etter utskraping 16.mars....

MEN......... Vi var SÅ utålmodig at vi ikke har klart å vente,så kanskje må jeg vente flere mnd på mensen;-)

Tror liksom ikke at jeg har blitt gravid på dette forsøket,så jeg går kun å venter på at tr skal komme.....

Ønsker dere alle lykke til:-)

Moro og ha noen å følge "ekstra" med på!!!!

Hei! Håper virkelig at du må vente mange mnd på mensen:) Eller at mensen kommer snart så dere kan prøve igjen så fort som mulig!

Jeg skal ivertfall ta eggløsningstester denne gangen, for å maksimere sjansene for suksess. Vil gjerne høre mer fra dere som har svart her, og få vite hvordn det går med dere. Lykke til alle!

Annonse

Var på utskrapning i går etter en ma som ble oppdaget i uke 11. Vi håper mensen kommer fort tilbake, så vi kan prøve igjen. De sa det ville ta ca 4-6 uker, så vi får se. Vi ønsker oss veldig en liten en til :o)

Hm. Jeg blør litt fremdeles jeg. Og i går var det 3 uker siden MA ble oppdaget og abort satt i gang vha piller, og 2,5 uker siden utskrapning. Litt lei av hele truseinnlegg-greia nå! hehe..

Har begynt med eggløsningstester slik at vi kan passe oss litt for å bli gravide denne mnd, men har ikke funnet noen LH-stigning så langt. Blir spennende å se hvor lang tid det tar!

Blir litt gal av å vente... I dag er det 8 uker siden utskrapinga... (bo oppdaget i 12 uke...) Kunne bare ønske den var på vei snart :) Kjedelig å vente med å prøve så lenge...

God helg til dere alle :)

Jeg hadde SA 24.februar, og fikk ikke mensen før nå i påska, altså nesten 50 dager etter SA! Så det tok litt tid med meg... Er nok ikke så uvanlig, men det er bra frustrerende likevel!

Håper du kommer i gang igjen snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...