Gå til innhold

Pokker hu grin fra 8 til 10..


MAAAAAAAAMA, igjen.

Anbefalte innlegg

Hver kveld.Holder på og bli sprø. Virker som om det er magen som plager henne. Men misstenker at det også skyldes trøtthet.Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

 

Noen råd? Spørs om jeg får prøve ut grøten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du prøvd å legge hun kl 8? Amalie begynner å sutre i 18 tida, men da er hun trøtt. så jeg gir hun mat 18.30 ca og hun er i seng kl 19.00 og sover hele natta..

 

vi hadde oxo mange kvelder hvor hun gråt gele tida... jeg holdt oxo på å bli gal, men vi begynte med å legge hun en halvtimer tidligere hver dag og da hjalp det:)

 

Lykke til:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok antagelig trøtt.

Vi legger lillegutt kl 19. -er han oppe etter det, blir han skikkelig sutrete.

 

Dersom det er magen, har de ofte en annen type gråt, og spenner seg i kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også ha prøvd å legge tidligere. Her ¨må tulla være i seng til kl 18, hvis ikke blir hun overtrøtt og skriker i timesvis før hun sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et lite forslag ......Jeg bader kaja i tummy tub under kveldsstellet(ikke hver kveld men gjorde det tidligere )les om denne på nettet...er helt genial....fordelen er at barna kan bade lenge med vann helt opp til halsen..slapper da så godt av at de kvitter seg med både rap og promp he.he..Det er for dem nesten som å være inne i magen igjen ....Blir såååå salig etter badet,ny bleie ,deilig pysj,og god og mett.Jeg kjøpte min på babybutikken liten den heter noe annet men er helt lik bare billigere....koster200kr.....ved vanlig badebalje blir de så fort kalde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...