Babyklar '78er Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hei jenter! Sitter og er litt bekymret og håper noen kan gi meg noen råd/innspill. Jeg hadde IKM uke 14. Mer presist 7. april. 6. april spottet jeg litt (fikk noe mørk utflod og regner med at det går innenfor uttrykket spotting). Jeg regnet med at det var mensen som kom, da jeg pleier å ha regelmessig mens - men nei da. Jeg har fortsatt ikke fått mensen og har i løpet av dagen i dag hatt enorme magesmerter (ikke mensen smerter). Magen blir bare dobbelt så stor og øm, og eggstokkene på begge sider gjør vondt. Jeg har testet negativt på flere tester og er nå bekymret. Er det grunn til det? Hvilke tanker gjør dere dere?
Lillen78 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Hei Verpesyk! Velkommen i samme båt! Har det akkurat som du. Jeg har fått råd på tråden min i dag ang det samme. Skal ta en ny test i morgen - annet merke også. Ønsker deg lykke til med testing og håper på rett antall streker for oss begge før helgen:) Skriv hvordan det går!
nenepus Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Hei:). Jeg ventet mensen for noen dager sden,trodde kanskje jeg var gravid pga at vi hadde ubeskyttet sex. Men så kom det litt lysebrunlige flekker i trusa sen dagen jeg skulle ha mensen.Men det var bare det,di siste dagene har jeg hatt vondt i begge sidene og vært veldig øm i korsryggen. Har aldri vært gravid før,så jeg testet i dag. Fikk en skyggestrek,er jeg ganske sikker på. Men skal ta ny test i morgen tidlig. Er SKIKKELIG nervøs
prøver&prøver... Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 her hiver jeg meg på:=) ikm var 8 april,begynte å spotte den 7,men det lille som kom iløpet av to dager var nok til ett bittelite truseinnlegg(sorry detakjer) men fargen var mørk brun,å litt blødfarget om en annen.... skal teste meg i morgen,for slik har det aldri vært før..... lurer på hva det er som gjør at mensen blir slik????
Babyklar '78er Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Så godt å høre at jeg ikke er alene om dette Jeg får vel kanskje sjekke igjen. Kanksje jeg fortsatt kan ha et lite håp om to treker. Får sjekke i morgen, - har ikke flere tester igjen. Synes uansett at dette er rare greier. ... begynner også å få litt dårlig samvittighet for lørdagens utskeielser... men, men. Vi får holde hverandre oppdatert! ... hva het forresten den linken du startet. Er nygjerrig på svarene du fikk...
prøver&prøver... Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 http://www.barnimagen.com/forum/thread/8920557 her er linken til lillen:)
Babyklar '78er Skrevet 10. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2007 Takk skal du ha!! Jeg håper virkelig at vi får positive svar! ... men det er litt rart at dette skal gjøre så vondt ... hm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå