Gå til innhold

Første legetime - vanvittig nervøs!!


HeBergen

Anbefalte innlegg

Må bare blåse ut litt... Er akkurat gått inn i 10.uke(i dag), og skal i morgen til første legetime, hvor alt skal testes, kontrolleres og taes prøver av...Dere vet:)

Har ikke symptomer på noe annet enn at jeg er gravid:), men gruer meg så vanvittig likevel... Livende redd for å få noen resultater av prøver el no som jeg ikke er forberedt på. Hjelper kanskje lite at hormonenen fosser for tiden, og at det derfor er milevis mellom realiteter, fornuft og følelser...:)

 

Er kun min søster og samboer som vet om vår lille spire til nå, så jeg må bare få blåst ut litt her. Skal fortelle nærmeste familie og venner d til helgen. Bare håper alt ser bra ut i morgen!

 

Noen som har vært på kontroll forresten og har beroligende historier?(hehe, trenger d!;))

 

Håper alt står bra til m dere andre her!

Ønsk meg lykke til!;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til til deg også :)

Jeg skal ikke dit før mot slutten av dagen - lenge å vente! Men jeg husket på urinprøven i dag tidlig, så da er i hvertfall det klart...:)

Jeg har så og si ikke symptomer på at jeg er gravid en gang, så jeg har litt blandede følelser. Har prøvd å notere noen få spørsmål jeg har, ellers glemmer jeg vanligvis alt når jeg er hos legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skjønner godt at du er nervøs! Jeg var hos legen i går. Er 7+0 i dag. Hadde egentlig ikke time før 2. mai, men orket ikke å vente lenger. Var så bekymra etter en liten blødning i påsken. Jeg kom til legen og var mildt sagt drit nervøs! Men der inne var det en liten uformelig klomp på 9,4 mm og et bitte lite hjerte som slo. Vanvittig godt å se!!!

Husk, det er ikke alle som blir kvalme, trøtte og sånt. Noen er så heldig at de går gjennom hele svangerskapet uten plager.

 

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 10 fullgåtte uker, og skal til min første legetime nå i dag. Sitter bare og venter på bussen...

Er også ganske nervøs, selv om jeg sikkert ikke har noen grunn til det. Har til og med drømt om den urinprøven i natt, hehe:)

Går nok bra, krysser fingrene for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...