Gå til innhold

Mitzy


Løvinna79

Anbefalte innlegg

Hei! Leste litt lenger ned på siden om hvordan situasjonen lå ann. Synes virkelig du bør prøve en annen lege! Ingenting er verre en å gå å gruble så lenge! jeg ringte legen min i dag for å bestille time. Hun har utrolig lang ventetid og forslaget var 4. juni! Men jeg fortalte at jeg nettopp hadde fått positiv test etter å ha mistet i januar og jeg skulle derfor ringe legen direkte på mandag så jeg får tett oppfølging fra starten. De må da i det minste kunne henvise deg til en gynekolog for å sjekke! Krysser fingre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kontordamen som ikke ville gi meg time siden det var ingenting og få gjort så tidlig.

Syns det er så koslig at du testa positivt jeg:) Hvor langt er du på vei tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv om det ikke er noe å gjøre ved så er det jo bedre å vite! Limer inn svaret til deg på innlegget litt lengre ned:

Tydeligvis! Tenkte litt på januar/februar vi, men den gang ei... Termin er foreløpig 11. desember. Krysser fingrene for at alt er i orden med deg og den lille også da! Var sikker på at jeg ikke var gravid og regnet med at kroppen ikke var helt i rute igjen. Men i dag var jeg 9 dager over og har tenkt litt på det de siste dagene, så tenkte jeg skulle ta en test for å avkrefte alt... Litt bekymret for jeg har pusset opp og malt hver eneste kveld i snart 5 uker og folaten har jeg ikke tatt siden januar... Når er din termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da har vi jo ikke langt fra hverandre heller da. Har termin 30. november eller noe.

Ble skikklig dårlig etter og gått tur med hunden min igår. Ikke magesmerter av noe slag men. Hadde bare tusla en rolig tur og da jeg kom inn og akkurat fyra i ovnen så ble hele kroppen min så tung. Var sikker på at jeg kom til og deise i gulvet. Muslkene føltes skikklig slitne og så begynte jeg og svette skikklig. så måtte bare sette meg ned en halvtime. Var ikke svimmel i hodet, men helt ødelagt følte jeg meg. Det var rart syns jeg..

Og da jeg fortalte det til ei på jobben så sa hun du er ikke gravid da? Jeg bare Nei nei det er jeg nok helt sikkert ikke. Uff, må jo holde det skjult til sommeren for ellers får jeg nok ikke fortsette vikariatet mitt( 27%)Har 50% fast da men vil jo ha 77%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du fått bestilt deg noe legetime da? Har du hatt noe mer blødninger/brun utflod? Krysser fingrene for at alt er i orden nå! Men det må jo være mulig å ta en innvendig ul? Skulle liksom prøve å ikke tenke så mye på at jeg var gravid, men klarer ikkeå holde meg unna dissesidene... Men er i alle fall forberedt på det verste denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke hatt brun utflod på en ukes tid. Dagene går så sakte. Er jo bare 7+1 uke idag. så fosteret er nok ikke stort i såfall.

Skulle holde meg unna selv jeg,hehe

Men må liksom snakke med noen ellers blir jeg gal:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart med det! Jeg skulle bare ta en test i går for å avkrefte det hele fordi jeg hadde begynt å få mistanke, men hadde virkelig ikke trodd at jeg var gravid. Vi hadde egentlig bestemt oss for å unngå baby midt oppe i julestria, men hvis det går bra nå så er selvfølgelig ingenting bedre! Har fast stilling, men har nå et midletidig vikariat ut desember, men det ordner seg nok å ta en pause i slutten av november:) Men det er rart hvordan man blir dratt mot denne siden... Spesielt hvis man har lagt inn innlegg så må man jo følge med på hva som skjer:) Men jeg skulle egentlig jobbe hjemme i kveld så må få se å begynne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...