Hormonella:0) Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Blir så sliten av trappa....litt sjokkert. Jeg har aldri vært i dårlig form,og er egentlig ikke det nå heller.... men pulsen min dunker så hardt,kjenner den godt...spesiellt etter trappene. Men kan dette ha noe med blodtrykk å gjøre? var sånn forrige gang også....
HeBergen Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Jupp jupp! Her også! Gi meg en liten trapp, og d kjennes ut som jeg har løpt flere mil på pulsen. Vet ikke direkte hva dette kommer av, men er jo mye som skjer i hjerte- og karsystem for tiden, så jeg tenker det er noe der:)
Hormonella:0) Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Hehe...det er litt rart. Jeg kan gå hele feltet rundt i et normalt tempo uten å bli sliten...men bare jeg ser en trapp så løper pulsen..hehe... Godt å høre vi er fler )
~chess~ Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Jeg er også sånn. Mister kondisen helt med en gang jeg blir gravid. Var sånn sist også. Denne gangen merket jeg faktisk snev av det allerede et par dager etter eggløsning (!). Det har vel med blodtrykk/økt blodmengde å gjøre. Det varte hele svangerskapet sist, så regner med at det blir sånn nå også. Slitsomt!
annda Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 hmmm... sånn er det til meg også. Jeg blir skikkelig anpusten av å gå trapper, er egentlig i normalt god form. Usikker på om jeg er gravid, men tar dette som et positivt tegn=)
Øydis Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Jeg også. har lest det skyldes hormoner og at du må transportere oksygen til den lille + deg selv. Derfor anpusten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå