Gå til innhold

November: Noen som bruker andre bleie merker enn Libero og Pampers?


♥BergensJente m/ Keiser♥

Anbefalte innlegg

Ser de har First Price bleier i Spar butikken der hvor jeg handler litt, og lurer på om det er gode bleier.. Og andre butikker har vel også andre "billig" bleier.. Noen med erfaring med disse? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har prøvd coop bleiene, men de fikk snuppa litt utslett av +at jeg syns de var tette og lite elastiske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me bruker first price til mini og er stornøgd med dei, merkar veldig lite forskjell på dei og Libero, Pampers har me ikkje prøvd, så dei veit eg lite om.

Prøvde også nokre miljøvenlege bleier frå smartclub, men det var noko drit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte Lidl bleier helt til han begynte å røre mye på seg. De ble litt harde når de var fulle. Nå bruker vi libero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker lidl bleiene om dagen og libero om natten...

Er fornøyd med lidl sine, positivt overasket over de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar!!! Da skal jeg ta å prøve First Price sine i første omgang, å se om de er noe for oss..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker stort sett coop sine bleier. Kjempefornøyde med de. Disse er tynnere enn f.eks libero, men holder like tett. Synes de sitter veldig godt på babyen. Ikke er de tilsatt parafyme eller lotion heller. (Svanemerket). Enda et pluss er prisen. Kun 29kr hvis du har coopkort!

Men bleier er noe en må prøve seg frem med. Ungene har ulik kroppsfasong og bleiene er ulike. F.eks synes jeg pampers sitter bedre på tynne barn enn libero gjør (Egen erfaring på mine barn....)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...