Gå til innhold

Dere med ømme bryster...


tinemor82

Anbefalte innlegg

Hva mener dere med ømme bryster? Er det liksom hele brystet som er ømt, er det brystvorta eller bare knoppen? Hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke vært øm i selve brystene.. Bare brystvortene og rundt.. virker ikke som mine blir noe større heller:( er 10+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det hele brystet. Vondt å komme borti dem.. f.eks når jeg sitter på huk og lener meg fremover slik at brystene berører knærne, når jeg tar av meg BH-en eller hvis jeg hopper eller går fort i trapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har rett og slett vondt over hele puppen, begge to altså... kanskje vondest på yttersidene. Og så har de blitt større, måtte kjøpe ny bh i dag, gikk fra 75b til 85c, sambo er jo fornøyd. hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 uker på vei og har hatt ømme bryster helt siden 5 dager etter EL (etter at jeg ble gravid) Hele bryste gjør vondt hele dagen :) men verst er det om morgen før jeg står opp og hvis jeg legger meg på magen og brystene da gjør det vondt sååå forferdelig vondt, men det er jo blitt mye mye større så skal egentlig ikke klage. Fra en vanlig B er jeg på en C og kanskje en D snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...