Gå til innhold

Er helt sikker! ...nesten:-)


momsen:-)

Anbefalte innlegg

Må jo bare få det ut et eller annet sted.

 

Jeg er helt sikker på at jeg er graivd! (vel..nesten). Jeg er 3 dager etter IKM og har hatt mistanker en stund. Brystene har blitt større og er ømme. De er alltid ømme før mens, men så går det alltid over en dag eller to før mensen kommer. Nå er de imidlertid fortsatt ømme, mer enn til vanlig og de har blitt større (noe som passer meg perfekt! Skulle gjerne hatt sånne pupper hele tiden.,,hehe)

 

Som andre her har nevnt har jeg også hatt mye stikkinger i magen og en følelse av noe som minner om kynnere (ja, vet det er for tidlig å få kynnere i uke 5, men de kjennes slik ut)

 

Har også sovet dårlig på natta, ligger bare og vrir meg. Hadde det på akkuratt samme måte sist.Dessuten er jeg kvalm, særlig på kvelden.

 

Nå har vi prøvd å lage nr 2 i 1,5 år og endelig ser det ut til å ha klaffet. ...Det hører med til historien at jeg tok en test dagen før IKM som var negativ. Nå venter jeg på å få sånne billig-tester i posten. Bestilte 5 stykker for sikkerhetsskyld..hehe.

 

Jeg er såååå redd for at jeg likevel skal teste negativt.... gruer meg skikkelig. Mannen min er så glad også. Han vet at jeg ikke har fått positiv test ennå men vi er jo veldig sikre da... nesten..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...