Mirador Skrevet 10. april 2007 #1 Del Skrevet 10. april 2007 Heisann Har termin den 31.mai, og magen bare vokser og vokser For omtrent en uke siden, fikk jeg noe smerter (ømhet) på høyre side av magen. Kjentes litt ut som krampe (vondt innvendig...). Jeg tok en tur på sykehuset der jeg tok måling av kynnere (hvor ofte) og barnets hjertefrekvens.. Det viste seg at jeg hadde svææært hyppige kynnere (omtrent hvert 4-5 minutt).. Bare for å nevne det, har jeg faktisk hatt kynnere veldig ofte helt siden 5-6 måned og det har ikke vært smertefullt og har heller ikke tenkt noe mer over det enn at magen har blitt hardere.. Jordmoren fant ut at jeg hadde urinveisinfeksjon (begynnende) og mente at dette var grunnen til at jeg fikks å hyppige kynnere/falske rier, samt.. noe påvirket av mye jobbing.. På Ullevål, måtte jeg overnatte for å bli kvitt urinveisinfeksjonen, ble sendt hjem dagen etter med antibiotika.. Det som er synd.. er at jeg blir kvalm og kaster opp av antibiotikaten så jeg må få byttet type.. Uansett... har ikke livmoren åpnet seg i det hele tatt, og jeg håper fødselen strekker seg så langt som mulig mot termindatoen.. Er det andre som har hatt tilsvarende opplevelser ? Hilsen .meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8925110-urinveisinfeksjon-og-falske-rierkynnere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå