Gå til innhold

Smerter i underlivet og eggløsningssprøyte................

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:o)

Føles som en evighet siden jeg har vært her nå. Hadde noen veldig hektiske dager før påske og siden påskeferie uten tilgang på internett, så har blitt en lang pause herfra.

Var på Ul idag etter å ha gått på sprøyter og spray, er nå klarert for uttak nr.2. Var utrolig nervøs før ultralyden og kalrte nesten ikke å få med meg noe av det legen sa. Så da han sa 2 egg hva syns du om det? Svarte jeg:

Jeg syns jo ikke det var så mange da. Hadde håpet på flere!! Hihi.......:o)

Hva mener du sa legen ganske forvirret, han mente jo at han ville sette inn 2 egg. Jeg trodde han hadde funnet 2 egg.Hehe, maken til kravstor dame tenkte sikkert han:o)

Så hvis eggene deler som de skal ol blir det faktisk 2 egg på meg. Holdt på å dette av stolen. Trodde jo nesten det var umulig, men så er det jo fjerde innsetting på meg da og to avbrutte forsøk så jeg er vel ikke den enkleste å regulere/sette inn på heller.................

Har hatt mye vondt i magen i dag, skikkelig bølge-støt på høyre side. En slag bankende smerte...............

Noen som har opplevd det samme?

Er det helt sånn det skal være?

Er litt engstelig da fordi jeg skal sette eggløsningssprøyta kl.22.45- grøss...........hihi man blir ganske tullete.

Så blir det uttak på torsdag og innsetting på lørdag-forhåpentligvis;o)..

Har sett at det har vært noen triste nyheter for en del av dere, vil bare gi dere en skikkelig stor klem og si:

Ikke gi opp!!!! Selvom det er vanskelig å tenke positivt.

Dette skal vi klare før eller siden:o)

Go' klem til alle dere flotte jenter her ute

Fortsetter under...

Tusen takk:o).

Da er sprøyta satt.Tanken på den var jo verre enn å gjøre det, men var litt stressa da jeg satt ved kjøkkenbordet.

Presset den bare rett inn som det står i papirene, og da var det faktsik ikke vondt i det hele tatt:o)

Puh, nå er jeg lettet da var det overstått...............

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...