2009baby!!!! Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Nå har jeg tatt min første tablett med folsyre, så da er prosessen i gang! Dvs jeg har ikke sluttet på pillen helt enda, men det første lille skrittet er tatt, og det er gøy å tenke på... Ikke lenge til jeg tar min siste P-pille. Spennende
*MiAMi* Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Gratulerer ) Andre dag med folat i dag?! Du har vel husket å ta den? Jeg ser på folattablettene mine som nedtelling, begynte med dem for en god stund siden. Det var 90 tabletter i boksen, og nå er det ikke SÅ mange igjen. Vi har snikprøvd èn gang, men når boksen er tom er jeg virkelig prøver ;o) Sikkert litt barnslig, men får ventetiden til å gå fortere.
2009baby!!!! Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2007 Andre folat-dag idag ja Har ikke tenkt å ta så mange som 90 før jeg slutter på P-pillen jeg da, hvor lenge bør man ta dem før graviditet? Det er en måned vel? Jeg er nok i 2.pp når boksen er tom Innbiller meg at jeg ikke blir gravid med det samme, men vi får se! Spennende blir det i alle fall.
*MiAMi* Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321803 Du kan lese om folat på denne linken )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå