Gå til innhold

jeg melder meg inn her - noen med magesmerter? vanlig?

Anbefalte innlegg

Er jo så mange her - helt utrolig! jeg venter min nr. 2 den 30.novemer,vi gleder oss enormt!! :-)

En ting jeg håper noen vet noe om; magesmerter/øm mage, stikking..

Dette er mitt andre barn, kan ikke huske å ha slik øm mage sist - noen som vet om det er normalt, eller bør legen sjekke det ut?

lykke til alle vordende mødre i alle fall!!

Mvh, :-)

Fortsetter under...

Heisann og velkommen :-)

Tror nok det er helt normalt. Jeg er i mitt første svangerskap og har hatt stikkinger i magen nesten hver dag. Er også øm, (oppblåst) litt sånn som det kjennes ut som om mensen skal komme når som helst. Legen min sier dette er helt normalt. Lykke til :-)

Hei Kapaei!

Tusen takk for det :-) :-)

Ja, ikke sant - som om mensen melder sin ankomst når som helst!!

Hm, jeg håper at alt er som det skal - men ingen svangerskap er nok like, blir litt feil å sammenligne alt med "første gang".

Takk for trøst! Lykke til med deg og din lille spire også!! :-)

Hei Tudelu :-) Jeg har også termin 30. november. Venter da også min nr 2. Har en sønn på 6 år fra før. Velkommen inn i novembergjengen :-)

Er nok helt vanlig med stikking og sånn. Er jo mye som skjer nå de første ukene.

Jeg går med mitt 4 barn og det er helt normalt...Lurer jo selvfølgelig på om det er noe galt,men livmorbåndene som holder den oppe 4 slike bånd strekker seg for å gjøre plass til den lille og da føles det ubehagelig...Men får du kjempevondt må du jo selvfølgelig kontakte legen din.

Lykke til tudelu...

Annonse

hei - så hyggelig! og takk for velkomsten!

ja,jeg forstår på tilbakemeldingen at mange har det slik - og ikke minst ingen svangerskap er jo like.. altså nr.2 trenger ikke å være lik nr.1 :)

Mye å glede seg til fremover - blir moro!! Lykke til med deg også - vi ser nok til hverandre her! :)

Mvh, :)

Hei - takk for svar!

Nr 4 - gratulerer! står respekt av å komme over 3stk, blir fort mer å holde styr på:)

Jeg skal til legen på mandag - en turnuslege, så får nok GRUNDIG oppfølging. De sjekker nok alt som kan sjekkes.

Blir spennende! Lykke til med din fjerde - det er vel 3 som gleder seg til en liten søster eller bror til! ;)

Mvh, :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...