Gå til innhold

Barnefaren inviterte meg på kaffebesøk!! :O

Keiko&Sivert Nikolai<3

Anbefalte innlegg

*sjokkskada*

Har nettopp pratet me barnefaren, skulle ringe han fordi han ville være me på omvisninga på sykehuset, og i dag så fikk eg datoen på omvisninga..

Vi prata i lag i over 20min, uten krangling!

Vi prata bare om hverdagslige ting, og graviditetn.

Han inviterte meg faktisk til ny leiligheta hannes på en kopp kaffe...

Vet jo at en av grunnene til at han er snill no e fordi at han vill at eg skal forandre meining anngående navnevalg, samvær osv....

Og han trur at dessto meir venna vi blir no, jo større sjanse e d for at eg skal forandre meinig (Nåkka som eg ikkje blir å gjøre, og som eg har sagt tidligere).

Men uannsett, d at vi kan ha en samtale ilag uten å krangle, gjør at håpet om at samarbeide i framtida blir å gå lettere:)

Fortsetter under...

Hehe...

D e jo mest bare overflatisk prat, men d e godt at vi får d tell iallefall;)

Har fortsatt en slags klump i halsen når eg prate med han, fordi eg veit kordan han e som person, og eg veit kor ille han kan være vesst han går inn for d..

Men prøve å ikke fokusere på d da;)

Når vi va ilag så prøvde han hele tiden å ignorere de problemene vi hadde, og hvis eg va lei meg for noe, så ignorerte han d og, han sa at alt gikk bort av seg selv med tia..

Så d e d han prøve på no, ignorere probleman også håpe han at etter ei stund, så ordne dem seg sjøl..men d blir jo ikkje å skje, men d e jo han som har problema med de tingan som e blitt bestemt, så d e han som få ta d opp også;)

Hehe en gang vi va ilag, så såra han meg kraftig, da kom han på døra med en blomst, og sa unnskyld... Og da spurte eg om han visste va han sa unnskyld for, og da ble han drit sur å sa at d va vel ikke så nøye, så lenge han sa unnskyld!

Åg da dro han i sinne igjen, og drakk seg dritings me kompisene sine....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...