Gjest Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jeg behøver litt tilskudd av D-vitamin og har funnet ut at solarium kan hjelpe på det! Føler meg så fargeløs og "grå" at litt sol vil hjelpe! Det er selvsagt mulig å bruke selvbruningskrem, men da får du kun farge, ingen D-vitaminer.... et dyrere alternativ er spray-tan, men fargen varer ikke så lenge og det er nokså dyrt... Har du massevis av tid er det selvsagt lurt å sette seg i solveggen! Men mangel på tid er noe de fleste av oss har, særlig i en stresset eksamenssituasjon og en hektisk vår. Tid til egenpleie er likevel lurt! Husk å begynn i det små, ikke sol deg for lenge av gangen! Bruk solbriller og soler du deg utendørs - husk for all del solfaktor! Ikke glem ørene eller leppene! *Mandag* *Tirsdag* Bare Ine - solarium 15 minutter *Onsdag* *Torsdag* *Fredag* *Lørdag* *Søndag*
Nummer tre <3 Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 *Mandag* *Tirsdag* Bare Ine - solarium 15 minutter *Onsdag* inger:) - solarium 20 min *Torsdag* *Fredag* *Lørdag* *Søndag*
Gjest Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 *Mandag* *Tirsdag* Bare Ine - solarium 15 minutter *Onsdag* inger:) - solarium 20 min *Torsdag* Bare Ine - solarium 17 min *Fredag* *Lørdag* *Søndag*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå