Gjest Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 *Mandag* *Tirsdag* Bare Ine - 45 min spinning + 1 time BOSU *Onsdag* *Torsdag* *Fredag* *Lørdag* *Søndag*
Nummer tre <3 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 her kommer jeg sterkt tilbake i morgen.. i dag har det vært vm i lating, jeg prøver å trene 3 ganger i uka, hvor ofte trener du? og hva pleier du å trene? jeg trener litt kondis, og mest styrketrening.. flott med litt fresh treningsinspirasjon!
Gjest Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Hei! Trener ca 3-4 gg i uken. Har bestemt meg for å legge om livsstilen min nå, må også redusere fettmassen noe føler jeg. Er ikke overvektig, men har noen kilo for mye! Trener nå spinning, styrke, rask gange på tredemølle, var på Bosu i dag (kjempegøy!!). Trener alene, det er jo litt kjedelig. Var veldoig flink i et år, da bodde jeg og en venninne rett ved siden av hverandre og inspirerte hverandre bra. Nå har vi inspirasjonstråden her da! Ellers får jeg litt hjelp på treningsstudioet jeg er med i, godt å få litt motivasjon! Ellers har jeg meldt meg inn i vektklubb.no, håper det kan hjelpe meg litt også! Min svakhet er sjokolade, dessverre. Kanskje i skal lage en tråd med sunne middager og slikt?
-Mariposa- Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 *Mandag* *Tirsdag* Bare Ine - 45 min spinning + 1 time BOSU Frøkna - 60 min spinning *Onsdag* *Torsdag* *Fredag* *Lørdag* *Søndag*
Gjest Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Står for Both sides up.. det er en halv ball... fast på den ene siden og halvkule oppå... du vet sånn rund stor sitteball, del den i to! Vi stod oppå den, hoppa opp og ned, litt aerobic-lignende opplegg + styrkeøvelser i tlknytning til ballen!
-Mariposa- Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Høres gøy ut:) Hvor trener du? Det er ikke så mange morsomme timer på SiB. Jeg skulle på "kick" i dag for første gang, litt sånn kampsportgreier, men så var det avlyst så jeg endte opp på spinning. Det søstra mi trener (på østlandet et sted) så har de trampoline-time! det høres knallkult ut!
Gjest Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Jeg vil også på trampoline-time! Trener på svett og blid i mathopen (like ved vestkanten) Betaler 198 kroner i måneden Ikke ille det! Sib er jo bra på pris for studenter da!
Nummer tre <3 Skrevet 10. april 2007 #9 Skrevet 10. april 2007 ja, lag en tråd på sunne middager og sånt! vi som vil ha barn snart må trene oss slanke og spise oss vakre så mennene våre vil ligge med oss så vi kan bli gravide fort ;P hihi! ........................................................................................................................... eller noe sånt...
Nummer tre <3 Skrevet 11. april 2007 #10 Skrevet 11. april 2007 *Mandag* inger:) -tredemølle i en halv time, styrke i tre kvarter og sykkel i 10 min *Tirsdag* Bare Ine - 45 min spinning + 1 time BOSU inger:) - ekstrem-lating *Onsdag* inger:) - tredemølle i tre kvarter, styrke i et kvarter (hadde dårlig tid, måtte se lost!) *Torsdag* *Fredag* *Lørdag* *Søndag*
-Mariposa- Skrevet 11. april 2007 #11 Skrevet 11. april 2007 *Mandag* inger:) -tredemølle i en halv time, styrke i tre kvarter og sykkel i 10 min *Tirsdag* Bare Ine - 45 min spinning + 1 time BOSU Frøkna - 60 min spinning *Onsdag* inger:) - tredemølle i tre kvarter, styrke i et kvarter (hadde dårlig tid, måtte se lost!) Frøkna - 60 min spinning *Torsdag* *Fredag* *Lørdag* *Søndag*
-Mariposa- Skrevet 13. april 2007 #12 Skrevet 13. april 2007 *Mandag* inger:) -tredemølle i en halv time, styrke i tre kvarter og sykkel i 10 min *Tirsdag* Bare Ine - 45 min spinning + 1 time BOSU Frøkna - 60 min spinning *Onsdag* inger:) - tredemølle i tre kvarter, styrke i et kvarter (hadde dårlig tid, måtte se lost!) Frøkna - 60 min spinning *Torsdag* *Fredag* Frøkna - Pilates (60 min) *Lørdag* *Søndag*
Gjest Skrevet 14. april 2007 #13 Skrevet 14. april 2007 *Mandag* inger:) -tredemølle i en halv time, styrke i tre kvarter og sykkel i 10 min *Tirsdag* Bare Ine - 45 min spinning + 1 time BOSU Frøkna - 60 min spinning *Onsdag* inger:) - tredemølle i tre kvarter, styrke i et kvarter (hadde dårlig tid, måtte se lost!) Frøkna - 60 min spinning *Torsdag* Bare Ine - 30 min fort gange tredemølle + 30 min styrke (bryst, rygg, ben, mage, skuldre) *Fredag* Frøkna - Pilates (60 min) Bare Ine: 60 min spinning + 30 min tredemølle fort gange *Lørdag* *Søndag*
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 14. april 2007 #14 Skrevet 14. april 2007 *Mandag* inger:) -tredemølle i en halv time, styrke i tre kvarter og sykkel i 10 min Glajent@ - styrke i 60 min, fotball 30 min. *Tirsdag* Bare Ine - 45 min spinning + 1 time BOSU Frøkna - 60 min spinning Glajent@ - fotball en time, div aktiviteter 30 min. *Onsdag* inger:) - tredemølle i tre kvarter, styrke i et kvarter (hadde dårlig tid, måtte se lost!) Frøkna - 60 min spinning *Torsdag* Bare Ine - 30 min fort gange tredemølle + 30 min styrke (bryst, rygg, ben, mage, skuldre) Glajent@ - fotball 30 min. *Fredag* Frøkna - Pilates (60 min) Bare Ine: 60 min spinning + 30 min tredemølle fort gange *Lørdag* *Søndag*
-Mariposa- Skrevet 15. april 2007 #15 Skrevet 15. april 2007 *Mandag* inger:) -tredemølle i en halv time, styrke i tre kvarter og sykkel i 10 min Glajent@ - styrke i 60 min, fotball 30 min. *Tirsdag* Bare Ine - 45 min spinning + 1 time BOSU Frøkna - 60 min spinning Glajent@ - fotball en time, div aktiviteter 30 min. *Onsdag* inger:) - tredemølle i tre kvarter, styrke i et kvarter (hadde dårlig tid, måtte se lost!) Frøkna - 60 min spinning *Torsdag* Bare Ine - 30 min fort gange tredemølle + 30 min styrke (bryst, rygg, ben, mage, skuldre) Glajent@ - fotball 30 min. *Fredag* Frøkna - Pilates (60 min) Bare Ine: 60 min spinning + 30 min tredemølle fort gange *Lørdag* *Søndag* Frøkna - 1 times tur og 60 min Core Control
Gjest Skrevet 15. april 2007 #16 Skrevet 15. april 2007 *Mandag* inger:) -tredemølle i en halv time, styrke i tre kvarter og sykkel i 10 min Glajent@ - styrke i 60 min, fotball 30 min. *Tirsdag* Bare Ine - 45 min spinning + 1 time BOSU Frøkna - 60 min spinning Glajent@ - fotball en time, div aktiviteter 30 min. *Onsdag* inger:) - tredemølle i tre kvarter, styrke i et kvarter (hadde dårlig tid, måtte se lost!) Frøkna - 60 min spinning *Torsdag* Bare Ine - 30 min fort gange tredemølle + 30 min styrke (bryst, rygg, ben, mage, skuldre) Glajent@ - fotball 30 min. *Fredag* Frøkna - Pilates (60 min) Bare Ine: 60 min spinning + 30 min tredemølle fort gange *Lørdag* *Søndag* Frøkna - 1 times tur og 60 min Core Control Bare Ine - opp og ned å Fløyen (bratt oppover), rask gange (totalt 60 min)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå