ღventer på lykkelitenღ Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 kunne du spådd meg? når blir jeg gravid? trenger du f.dato er min 281180 han 200673
Gjest MMJ Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Okei ღventer på lykkelitenღ, nå skal jeg spå deg, men, husk, dette er på amatørstadiet :0) Skriver bare det kortene sier, og datoer kan jeg ikke komme med: Det første som kommer er : 1) "selvkrativitet, nytt liv". Kanskje dette betyr graviditet? 2) "du må ikke forvente så mye av din mann seksuelt (??)". Har du ventet lenge på å bli gravid? Kanskje du må prøve å fokusere på litt andre "ting"... og så skjer "DET" når det vil skje. Din mann blir kanskje litt stresset over "det hele". 3) Det er tid for vekst og forandringer. Det kan virke som du er i en tid hvor du er litt trøtt og deprimert, kanskje litt opprørsk eller sinna? Men denne tiden vil gå over hvis du lar den, det er tid for å tenke positivt 4) Du må huske livet er hele tiden i forandringer. Og igjen kommer kortet opp at du må tenke positivt se fremover. Dette er en slags "løsning" på at du skal bli gravid. 5) Uansett hvor mye du planlegger osv.. så vil det skje når det skjer. Hehehe :0) La bare 5 kort på deg. Så det blir spennende å se om du kanskje kjenner deg igjen i noe av det, hehe. Alle kortene sier på en måte at det blir forandringer som jeg tolker det, så da får vi bare krysse fingrene da KLEMS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå