Gå til innhold

flere som har sterk lukt fra urinen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er andre gangs fødene,men denne gangen er jeg så veldig gravid også..kvalm,trøtt hele regla...men etter at jeg ble gravid denne gangen har jeg fått så ekstrem sterk lukt når jeg tisser.hadde ikke det sist.

noen andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. da er vi 2.

jeg venter nr 2 i november, men har ikke så mye av de andre symptomene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at du har en urinveisinfeksjon eller at du har drukket litt for lite og bare tisser mer konsentrert enn før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mener å ha lest at urinveisinfeksjon ikke oppdages så lett hos gravide.. (ska se om jeg finner igjen det). selv har jeg ganske konsntrert urin, selv om jeg drikker masse. æsj, her lukte det tiss, sa sambo da han kom inn på badet etter meg, hehe.. men trur ikke jeg har urinveisinfeksjon for det altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har plaget meg også, helt fra før jeg oppdaget jeg ble gravid. Har sjekket meg for urinveisinfeksjon og hadde ikke det.

Noen ganger når jeg er kvalm, må jeg lukte på shampoo eller såpe mens jeg tisser fordi det lukter så sterkt.

Aner ikke hvorfor det er sånn, men det kom i hvert fall ca. uke 2 av graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har også det... Men det hjelper å drikke mer vann. Kroppen trenger nok mer veske, så derfor er urinen mer konsentrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...