Gå til innhold

Mest vondt på én side....?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fysioterapeuten min sa at man kan ha ulik kombinasjon av bekkenløsning. Man kan kun ha vondt foran, vondt foran og på den ene siden, begge sider bak osv. Jeg har vondt foran og kun på høyre side bak. Jeg har fått diagnosen bekkenløsning. Men det er mange ganger det kan være andre ting, som spenninger, isjas, andre ryggsmerter ++.

Annonse

Etter å ha vært til lege og fysioterapaut nå, så sa hun at det var typiske bekken/gravide-smerter. Så nå blir det fysioterapibehandlinger på meg framover, og evt. bassengtrening. Takk for mange svar :) Har lest om bekkenlÅsning, men fysioterapauten nevnte ikke det, kan jo spørre henne.

Jeg har fått bekkeløsning, og det skrangler og kanser bare jeg snur eller vender på meg. Jeg har veldig mye mer vondt på den venstre siden, og fysioen nevnte at det nok lå og klemte på isjas nerven på den siden. Jeg går til fysioterapeut og en veldig dyktig akupungtør som har tatt en 5-års lang utdannelse, han manipulerer den siden som gjør mest vondt, og da blir jeg vesentlig bedre dagen etter.. Et lite tips.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...