Gå til innhold

Prøver her inne hos dere med erfaring :-)


Leieboer funnet!

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg kjent noen rare stikninger i magen, litt sånn rundt forbi. Har ikke kjent dette før, og lurer (håper) på om dette kan være et symptom på graviditet?

Har ca 8-9 dager igjen til IKM, så det er vel bare ønsketenkning fra min side. Er vel litt tidlig å kjenne noe?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, ikke så godt å si, noen kjenner jo tidligere enn andre symptomer, mens andre kjenner ingenting. Jeg kjente ca 4 dager før IKM at jeg hadde mensmurringer, noe jeg aldri har hatt før menstruasjon.

 

Jeg tenkte i mine prøvemåneder alltid at hvis jeg var gravid, så ville jeg merke det på kroppen av noe var helt annerledes enn vanlig, og for min del var det slik, jeg skjønte det med en gang, mens for andre kan man være helt uten noen symptomer.

 

Lykke til ihvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg begynte å kjenne stikking i magen 1 uke før ikm. Kjente det igjen fra forrige gang, så jeg skjønte hva som var på gang, selv om jeg ikke helt turte å tro det før testen viste positivt. Har aldri sånne stikkinger før mens ellers. Lykke til og håper du tester positivt om en ukes tid... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde prikkinger i både mage og rygg over en uke før jeg. Hadde aldri hatt noe liknende, og det må ha vært tegn på graviditeten =) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...