dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 blander meg litt jeg.... hun er vel på 1.tri??!
Tussa og Sofie Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Kanskje det er fler, hvis du tenker på hun som heter bare BEA så er det ikke henne. Har sett en på 1.tri som er Bea77 eller noe, men det rimer ikke helt forstår du. Hmm, vi får se om det dukker opp noe her :-) Takk for svar uansett )
BEA-77 Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Jeg er BEA-77, men det er vell ikke meg du leter etter? Jeg har også sett en med nicket BEA...
*Bea* & bitteliten Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Hei Tussa Her er jeg Har vært på påskeferie og derfor ikke vært her i det siste. Alt er bra med meg. Starter utredning med hormonprøver denne uka. Blir spennende å se om de finner ut noe. Skal til gyn 1. uka i mai. Du da... hatt en fin påske??? Håper du har kost deg og slappet av og nytt graviditeten og den lille spira som vokser i magen din! Formen fremdeles like bra? Klem
Tussa og Sofie Skrevet 11. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2007 Oj, så spennende da, håper at du kan få litt hjelp da, om alt er normalt skal du se det ikke går så lang tid. Virker som mange blir gravide når underveis i utredning osv, kanskje man slapper litt mer av. Vi får håpe det ihvertfall. jeg er fortsatt i kjempeform, merker nesten ingenting altså. Skal til UL i dag, jeg ville det selv. Føler at jeg må få bekreftet at det faktisk er noe der før jeg forteller det til alle, er jo 11 uker på fredag, så tenkte at hvis alt er greit etter i dag, kan jeg si det.
*Bea* & bitteliten Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Åååå så spennende med UL da!!! Du må gi rapport om hvordan det var etter at du har vært der! En fantastisk opplevelse å se den lille spira som vokser inne i seg He, he... da jeg skulle på UL - jeg engstet meg så for at det skulle være to der inne... Tenk hvis du skulle oppdage to små spirer der inne da... Så morsomt å skulle fortelle det da. Regner med at dere har familie som kommer til å bli glade over den store nyheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå