Gjest Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Er du her fortsatt? Lurte litt på hvordan ting ligger an hos deg, så derfor roper jeg på deg her inne
*sommerbris* Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Heeeei=) Det er en stund siden jeg har vært her inne nå=P Var nødt å tvinge meg unna BIM for en stund=D Hehe... Holdt på å gjøre meg gal med å dagdrømme!! Vi er enda ikke prøvere da.... =( Har et par ting som skal være i box før d skjer.... Men jeg vil ikke bli "for gammel" heller da...=) Hva skjer med dere da? Er det noe på gang snart?? Er så spent!!!! =) =)
Gjest Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Hei Jeg skal teste nå til helgen, og er fryktelig spent.. Men har ingen symptomer å snakke om, så jeg har vel ikke helt troen denne mnd. Hvis ikke skal jeg unne meg en utepils eller to en av mensdagene som trøst (fyfy, men skitt au!)
*sommerbris* Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Åååå, lykke til med den da! D er vel "sjelden" man har symptomer så tidlig...? De fleste jeg kjenner som har vært gravid har først begynt å kjenne noe en mnd el to i etterkant av befruktningen.... Så d går=) Jeg vil vite hva som skjer!! =D
Gjest Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Jeg skal gi beskjed når jeg har testet.. Har ikm mandag, men vet ikke om jeg klarer å vente med å teste... Så at flere med ikm mandag testet positivt i dag, og da får jeg jo ffryktelig lyst til å teste jeg og vettu.. Får holde meg til i morgen ihvertfall - som sagt; skal gi deg en oppdatering! God torsdagskveld og strålende fredag med finvær til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå