Gå til innhold

OFF!!!

tuppa prøvd lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

har litt dårlig tålmodighet i dag kjenner jeg....

JEG VIL HA BABY!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG OG! NÅÅ!!!

Har dårlig tålmodighet selv i dag. Har hatt en sånn dag hvor alt har gått galt, hehe, herlig med sånne dager;-P

Skrevet

Sambo er syk... buhu.. da blir det ikke noe kos på meg... og BC viste guttetegnet i dag også :(

Skrevet

Buuu=( Har du fått han med på å kutte ut prev?

Skrevet

Hmmmm tror ikke du er alene...

JEG VIL OGSÅ HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEG VIL OGSÅ HA EN LITEN BABY........

Hahaha...måtte jeg også....*knis*

Skrevet

Vi bruker BC og jeg lar han ta del i denne ved å se på de neste seks dagene fremover i tid, og forteller ham hva slags lys etc.

Vi bruker kondom fortsatt, men det tar alltid en stund før den kommer på for å si det sånn.

For to dager siden (guttetegn i dag) sa jeg at han burde finne kondomen (vil jo ha en klar mann med på prøving) men det tok likevel tid før han tok de på...

Jeg sa at han ikke måtte lure meg, hihi, men det gjorde han ikke sa han!

Nå minker det på dongbeholdningen og jeg sa at jeg kunne jo bestille nye pakker. Jeg spurte om hvor mange jeg skulle bestille (det er 10 i hver pakke) og da sa han først: hva synes du?

Nei, vet ikke jeg svarte jeg... 1? 10 pakker?

Han sa at jeg skulle bestille to pakker... Hadde han hatt lyst til å vente leeeeeeenge med prøving ville det ji være lurt å bestille flere haha...

Men det tar jo en stund før de 20 blir brukt opp også da.. I snitt 2 donger i uken.. om 2,5 måned da vil beholdningen være tom... hihi...

En dag vi fikk grønt lys på PFC, da kjørte han løpet fullt ut! Fremskritt iallefall, men jeg stoler på teknologien!

Skrevet

Så lenge det tar tid før den kommer på er det jo håp=)=) Høres ut som han begynner å bli på gli. Håper dette er de siste pakkene med kondomer dere bestiller!

Fremskritt at han stolte på det grønne lyset=) Tror det er ganske til å stole på. PFC tar ikke store sjanser tror jeg. Men om du blir gravid er det ikke din feil ihvertfall;-)

Skrevet

ER nok 100% til å stole på de lysene, jeg måler jo til samme tidspunkt hver morgen også! :) Noen ganger våkner jeg og tenker: har jeg målt? Og så har jeg målt, men bare glemt det, er helt rutine nå!

Litt ubehagelig på hytta i påsken, ville ikke at noen skulle merke noe, men hadde eget rom og målte litt før seks hver dag i ferien... ikke noe tull med målingene her i gårde nei!

Om jeg blir gravid uten å planlegge det, da er det ikke min skyld, for jeg tar jo forhåndsregler.. tror også at han er på gli!

Han hadde sagt gratulerer dersom det skulle vise seg at jeg ble gravid, det har han sagt haha.

Bestiller to pakker nå, så håper jeg han er klar utpå vårparten/tidlig sommer! Lov å håpe!

Skrevet

Hehe, morsomt at han sa det!=) Absolutt lov å håpe, og det høres jo ut som du har grunn til det.

Tempingen blir helt rutine ja. Temper kl 8 jeg. Før kl 6 var jo himla tidlig da, hehe. Tror ikke at jeg hadde våknet av den da jeg;)

Det er ikke dn skyld om du blir gravid uten å planlegge det nei, når du er så nøye med tempingen. Krysser fingrene for at dere er prøvere om senest 2,5 mnd! xxxxx =)

Skrevet

Like greit er det ikke...godt han er litt med da...Håper sambo min også blir det en dag...

Klem

Skrevet

Nå er 20 kondomer bestilt, fikk han til å si antallet pakker en gang til haha!

Tok med litt div som massasjeolje også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...